معاون ورزشی بانوان استان اصفهان از گزینه های اصلی و احتمالی پست نایب رئیسی فدراسیون در امور بانوان محسوب می شود.

 صدیقه کعبی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طی جلساتی که با محمدرضا داوزنی، رئیس فدراسیون والیبال داشتیم در خصوص پست نایب رئیسی فدراسیون در امور بانوان صحبت هایی شده است اما من برای پذیرفتن این پست شرایط و مسائل شخصی خاص دارم که تمامی موارد را به رئیس فدراسیون اعلام کرده ام.
وی تصریح کرد: در صورتی که داور زنی رئیس فدراسیون والیبال با شرایط من موافقت کند به هیچ عنوان مشکلی برای پذیرفتن این پست نخواهم داشت زیرا من هم یکی از اعضای خانواده بزرگ والیبال هستم و دارای کارت مربیگری بین المللی، مدرسی فدراسیون والیبال می باشم.
کعبی زاده اظهار داشت: صحبت در خصوص وضعیت کنونی والیبال بانوان در سطح کلان نیاز به بررسی های گسترده دارد اما در یک نگاه باید بگویم که والیبال بانوان ایران دارای پتانسیل های بسیار زیادی است که در صورت توجه به جایگاه مطلوبی دست پیدا خواهند کرد.
وی افزود: بانوان و پتانسیل های بالقوه والیبال بانوان نیاز به برنامه ریزی، تامین امکانات دارند شناخت منابع موجود و ظرفیت های محیط همچنین تربیت نیروهای متخصص از مهم ترین راه های دست یابی به پیشرفت کلان است.
کعبی زاده خاطرنشان کرد: من به عنوان کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود و هر جا نیاز به حضورم باشد مخالفتی نخواهم داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار