معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، از برگزاری ششمین جشنواره شهر برفی استان در شهرستان كوهرنگ، در زمستان سالجاری خبر داد و گفت: جشنواره شهر برفی، فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

محمود عیدی، در نشست هماهنگی جشنواره شهر برفی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دعوت از هنرمندان مشهور ملی، برگزاری جشنواره شعر برف و باران و جشنواره عكس شهر برفی، از برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری ششمین جشنواره شهر برفی در شهرستان كوهرنگ است. 
وی، با تاكید بر فراگیری برگزاری این جشنواره و لزوم تبلیغات وسیع برای اطلاع رسانی آن به علاقمندان ورزش های زمستانی، تصریح كرد: استاندارد سازی جشنواره و بهره گیری از همفكری و مشورت صاحبان ایده از ضروری ترین اصول برگزاری این جشنواره است.
عیدی، با بیان توانمندی استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری این جشنواره در سطوح بین المللی، ادامه داد: این جشنواره بایستی در مسیر حرفه ای شدن قرار گیرد.
معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دبیرخانه این جشنواره در اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، و با مشاركت فعال استانداری،  حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندهی انتظامی استان و فرمانداری شهرستان كوهرنگ تشكیل می شود.
مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: شهرستان كوهرنگ با برگزاری این جشنواره، میزبان گردشگران زمستانی كشور می شود.
مژگان ریاحی ادامه داد: این جشنواره طی پنج دوره گذشته،‌ با كمك صاحبنظران و داوران نامی كشور برگزار شده است.
وی، با تاكید بر لزوم اختصاص ردیف اعتباری خاص برای برگزاری این جشنواره، افزود: اقدامات مورد نیاز برای برگزاری این جشنواره با راه اندازی دبیرخانه جشنواره در سریع ترین زمان، بررسی و انجام می شود.
مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، از « قاسم آباد » شهرستان كوهرنگ، به عنوان مطلوب ترین گزینه برای محل برگزاری جشنواره شهر برفی یاد كرد و افزود: جشنواره شهر برفی، فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.