دبيرجامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه ملاير گفت: وحدت ميان حوزه و دانشگاه موجب هراس و شکست دشمنان نظام خواهد شد.

کامران زارعي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه اظهارداشت: در نظام اسلامی علم و دین بايد با همياري يکديگر گام بردارند  نه به  این معنا که  تخصص‌های حوزه‌ای در دانشگاه و تخصص‌های دانشگاهی در حوزه دنبال شود بلکه باید از نتايج تحقيقات يکديگر بهره‌برده و با يکديگر در تعامل باشند. 

وي با اشاره به تلاش‌های حضرت امام (ره) و شهید مطهری و شهید مفتح در راستای وحدت حوزه و دانشگاه،  ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و مدیریت 30 ساله انقلاب در عرصه‌های مختلف، ثمره این وحدت بوده و افزایش وحدت حوزه و دانشگاه از ملزومات در جامعه محسوب مي‌شود.

زارعي در ادامه  افزود: در دهه‌های اخیر دانشجویان و حوزویان از نظر فکری به يکديگر نزدیک شده‌اند که اين امر در سایه انقلاب شکوهمند اسلامي و رهنودهای مقام معظم رهبری و همچنين تلاش حوزه و دانشگاهیان ميسر شده است.


اين فعال دانشجويي با بيان اينکه يکي از اهداف بزرگ در طرح وحدت حوزه و دانشگاه حصول يک علم اسلامي ايراني از حوزه و دانشگاه است، گفت: بايد تلاش شود که خميرمايه علوم ديني و دستاوردهاي علمي در دانشگاه در يک راستا و با هدف بومي سازي علم به يک وحدت ايده‌آل برسند.

دبيرجامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه ملاير با بيان اينکه حوزه و دانشگاه دو نهاد ارزشمند هستند خاطرنشان کرد:  وحدت  ميان حوزه و دانشگاه موجب هراس و شکست دشمن خواهد شد در نتيجه جامعه‌ای که دانش و فن‌آوری را از دست بدهد مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد و  بر این اساس هم دانشگاه و حوزه هر کدام در مسیر افزایش علم و دانش  باید تلاش کنند.

 انتهاي پيام/
برچسب ها: حوزه ، دانشگاه ، استاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار