دبيرکل اتحاديه تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد گفت: قوت بخشيدن به وحدت حوزه و دانشگاه و آشنايي بيشتر با نظر مراجع عظام تقليد،روحانيت و حوزه از اهداف اصلي ديدار اين تشکل‌ها با مراجع تقليد است.

مجتبي اکبري، دبيرکل اتحاديه تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره ديدار اخير اين تشکل‌ها با حضرت آيت‌الله نوري همداني اظهار داشت: هدف ما از اينگونه ديدارها اين است که رابطه و وحدت حوزه و دانشگاه در نظام را قوت بيشتري ببخشيم و تشکل‌هاي اسلامي سياسي با نظر مراجع عظام تقليد،روحانيت و حوزه،بيشتر آشنا شوند.

وي افزود: درباره مرجع تقليد،حضرت آيت‌الله نوري همداني،بايد گفت که ايشان مرجع ولائي هستند و همواره با دانشجويان و دانشگاه،رابطه داشته‌اند.

اکبري تصريح کرد: دانشجويان،رغبت بيشتري به ديدار با مراجع عظام تقليد نشان داده‌اند و انشالله بتوانيم رهنمودهاي مراجع عظام را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

دبيرکل اتحاديه تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد درباره رويکرد فرهنگي و معنوي اين تشکل‌ها و به‌کارگرفتن توصيه‌هاي مراجع تقليد گفت: رويکرد ما در راستاي اسلامي‌شدن دانشگاه‌هاست که يکي از پارامترهاي مهم آن، ايجاد و تقويت بنيه معنوي دانشگاه است،لذا در اين موضوع وارد عمل شده‌ايم و نياز به ايجاد فضاي اسلامي و کارکردن درباره امر به معروف و نهي‌از منکر، حجاب و عفاف خانم‌ها و آقايان و بخصوص اخلاق اسلامي داريم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مراجع ، دانشگاه ، تشکل ، اکبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار