سكوي حفاري ايران خزر شركت حفاري شمال به عنوان نخستين سكوي حفاري جكآپ ايراني، پس از 18 ماه پيگيري مداوم و برنامه ريزي موفق به دريافت گواهينامه سيستم مديريت ايمني بين المللي (ISM) شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سكوي حفاري ايران خزر پس از گذراندن مراحل طولاني استقرار و جاري سازي سيستم يكپارچه مديريت ايمني و با پيگيري هاي مستمر اداره بازرسي فني، موفق به دريافت اين گواهينامه شد.

پروژه استقرار سامانه ISM از خرداد سال 90 آغاز و پس از تلاش ها و پيگيري هاي بي دريغ مجموعه بازرسي فني شركت و همكاري تنگاتنگ نيروهاي عملياتي و ستادي درگير در سامانه ياد شده، اين مدرك بين المللي در تاريخ 8 آذر سال 91 به شركت حفاري شمال اهدا شد.

يكي از مزاياي دريافت اين گواهينامه، كسب اعتبار بين المللي وامكان بيمه شدن سكوهاي حفاري از سوي بيمه گذارهاي خارجي است كه با توجه به حفاري سكوي ايران خزر در آب هاي بين المللي از اهميت ويژه اي برخوردار است.

براساس این گزارش؛ شركت حفاري شمال هم‌اكنون يكي از معدود شركت‌هاي ايراني فعال در خارج از مرزهاي ايران است كه در چارچوب قراردادهاي طولاني مدت، با شركت‌هاي نفتي بين‌المللي همكاري مي كند؛ فعاليت ايران – خزر در تركمنستان در حالي است كه شركت‌هاي روسي و اروپايي از رقيبان اصلي حفاري شمال در تركمنستان به شمار مي‌روند.

صادرات خدمات فني و مهندسي و كسب اعتماد و رضايتمندي كارفرمايان خارجي و اثبات توانمندي و قابليت‌هاي شركت حفاري شمال در عرصه بين‌المللي از دستاوردهاي برون مرزي شركت حفاري شمال به شمار مي‌رود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار