ما در استقلال پیرو یک مکتب هستیم م آن هم مکتب استقلال است و همه برای منافع استقلال تلاش می کنیم.

امیر قلعه نوعی در حاشیه تمرین امروز استقلالی ها در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛در خصوص بازی استقلال با گهر درود گفت: به هر حال باید بازی کرد اما من معتقدم که عواقب بازی مهم تر از خود فوتبال است.

وی در ادامه افزود: استقلال و پرسپولیس از لحاظ هوادار در شرایط خاصی قرار دارند.

وی در اداتمه تصریح کرد: زمانی که نماینده سازان لیگ از این شهر و امکانات این استان بازدید کرد شانزده ایراد  از امکانات این ورزشگاه گرفته است و عنوان کردند اتفاقات ساری تکرار نشوند.

وی در ادامه افزود: آقایون شورای تامین درود روی احساس تصمیم گرفتند و این ورزشگاه از لحاظ میزبانی آماده نمی باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در شهر درود نه یک هتل مناسب و نه فرودگاهی و حتی در ورزشگاه یک جایگاه مناسب وجود دارد ولی من باز هم تاکید می کنم که احساسی تصمیم نگیرند چرا اینکه اگر اتفاقی بیافتد چه کسی پاسخگو خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال گفت: ما قبلا در این خصوص صحبت های خود را انجام داده ایم و من اعتقاد بر این اساس است که مجیدی سرمایه استقلال است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در استقلال پیروی یک مکتب هستیم و آن هم مکتب استقلال است و باید همه برای منافع این باشگاه تلاش کنیم.

وی در پایان در خصوص تست پزشکی فرهاد مجیدی گفت: با توجه به شرایط سنی که فرهاد مجیدی دارد باید قبل از ورود به تمرینات تست های آمادگی جسمانی و پزشکی را در کلینیک این باشگاه بدهد و باید سعی کنیم که در خصوص حضور مجیدی در استقلال جبهه بگیریم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار