سومین کنگره بین المللی پوشش های خودرویی امروز سه شنبه 28 آذرماه با حضور متخصصان صنایع و اساتید دانشگاهی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران دکتر علی اصغر صباغی دبیر سومین کنگره بین المللی پوششهای خودرویی هدف از برگزاری چنین همایشهایی را بهبود کیفیت توان داخلی عنوان کرد و گفت:انجمن صنایع رنگ ایران هر دوسال یکبار در خصوص پوششهای خودرویی یک همایش کاملا تخصصی برگزار میکند که  با مذاکرات انجام شده، مقرر شد این کنگره هر سال به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار شود که امسال انجمن رنگ میزبانی برگزاری این کنگره را به پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر واگذار کرد.

وی افزود:بیش از 100 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که از این تعداد 22 مقاله به صورت شفاهی و بیش از 42 مقاله به صورت پوستر ارائه میشود.

وی هدف از برگزاری چنین همایشهایی را به اشتراک گذاشتن دستاوردهای علمی در زمینه پوششهای خودرویی در سطح کشور و منطقه دانست و گفت: برگزاری چنین همایشهایی موجب افزایش  مستند سازی تجربیات علمی و بررسی الگوهای بومی سازی پوششهای خودرویی در کشور میشود.

وی به توسعه و ترویج نگرش تخصصی علمی کاربردی در این حوزه تاکید کرد و گفت:علاقه مندان میتوانند تا مقطع کارشناسی نیز این رشته را ادامه دهند./ع2

برچسب ها: خودرو ، دانشگاه ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار