چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی با هدف هدایت تحقیقات در بخش ها و گروه های پژوهشی 28 آذر ماه برگزار می شود.

دکتر شروین امیری دبیر چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی با هدف هدایت تحقیقات در بین جوانان در تاریخ 28 آذر ماه برگزار می شود.

وی افزود: برگزیدگان این دوره از جشنواره در تاریخ 28 آذر معرفی می شوند که این جشنواره با حضور معاون ریاست جمهوری، وزرای علوم و تحقیقات و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

ویخاطر نشان كرد: ارسال طرح ها پس از فراخوان از طریق وبگاه جشنواره و به صورت الکترونیکی انجام شده است و تمامی مراحل برگزاری شامل ثبت نام، دریافت پرسشنامه و مستندات و مدارک به صورت الکترونیکی انجام شده است.

وی ادامه داد: طرح های واصله به جشنواره در 5محور پژوهشی و 14 گروه تخصصی شامل صنایع شیمیایی، مکانیک برق، کامپیوتر، هنر، معماری، کشاورزی، برق کامپیوتر کشاورزی، منابع طبیعی، علوم پایه پزشکی، مهندسی نرم افزار، مکاتروپیک، فناوری اطلاعات، علوم پایه نانو، هوا فضا قرار می گیرند.

وی تاکید کرد: مسئولیت اجرای بخش دانش آموزی و دوره کاردانی با تعیین استانی بر عهده آموزش و پرورش معاونت آموزش متوسطه و مرکز پژوهش استعدادهای برتر از طریق، زمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران است./ع2

برچسب ها: خوارزمی ، پژوهش ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار