در ششمین کارگروه توسعه بخش كشاورزي زيركوه، 83 طرح كشاورزي ، دامي تصویب شد

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ فرماندار زيركوه اين كارگروه را يكي از مهمترين كارگروهها در بحث تامين مواد غذايي ، ايجاد اشتغال پايدار برشمرد و گفت : بايستي براي برخورداري همه كشاورزان از تسهيلات مناسب اين كارگروه اطلاع رساني لازم انجام و نتايج كارگروه به اطلاع مردم برسد .

فلاحتي با اشاره به اينكه بخشي از اعتبارات اين كارگروه در بانك سپه پرداخت مي شود خواستار ايجاد شعبه بانك سپه در مركز شهرستان شد .

وي همچنين با اشاره به ايجاد خسارت ناشي از زلزله به روستائيان بخش زهان خواستار توجه بيشتر به مردم منطقه و تصويب مصوباتي به منظور خذف بروكراسي اداري در پرداخت تسهيلات اين افراد گرديد .

رئيس سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبی نیز از پرداخت تسهيلات بدون فوت وقت به آسيب ديدگان از زلزله در بحث ايجاد جايگاه دام و خشك كردن محصولات زرشك خبر داد و افزود : 14 طرح پيشنهادي اخير در روستاهاي زلزله زده در اين جلسه تصويب و بزودي پرداخت تسهيلات به افراد به منظور ايجاد جايگاه دام انجام خواهد شد.

در اين جلسه بر بهره برداري از آب تجنود به منظور كشاورزي ، ايجاد بانك سپه در شهر حاجي آباد و بانك كشاورزي در زهان و تسريع در پرداخت تسهيلات كشاورزي تاكيد شد ./س

برچسب ها: طرح ، کشاورزی ، دامی ، زیرکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.