فيلم نامه "حصار" با توجه به پروسه تحقيقي 9 ماهه همچنان به دليل باندبازي ها تاييد نشده است.

شهيار ضيايي،  بازيگر و فيلم نامه نويس، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فعاليت هايي كه تا كنون درعرصه هنر داشته، گفت: با عشق به بازيگري تا الان بازي هاي متفاوتي در سريال "ستايش"، "زندگي بهتر"، "بازهم زندگي" و تئاتر و همچنين حضور در جشنواره 210 فيلم فجر را در كارنامه كاري خود دارم.
وي ادامه داد: در زمينه نوشتاري نيز فيلم نامه اي 38 قسمتي به نام "حصار" را به پايان رساندم كه در حال حاضر منتظر تاييد آن از سوي سازمان هستم.
وي ادامه داد: داستان "حصار" در مورد زندگي واقعي شخصي در زمان رژيم پهلوي است كه عاشق دختري مي شود.
ضيايي عنوان كرد: فيلم نامه "حصار" حاصل 9ماه تحقيق است و مشاوره هايي چون سمايي، حميد قطبي و عليرضا دريابيگي در كسب اين تحقيقات كمك گرفتم.
وي تأكيد كرد: آرش حسيني مسئول پيگيري مجوز آن است كه به دليل باند بازي ها هنوز تاييد نشده و علاقه‌مندم كه به محض تاييد آن، نقش اول آن را  بازي كنم.
ضيايي در ادامه در خصوص كم توجهي و استفاده از بازيگران جوان، اظهار داشت: با وجود 9 سال كار در تئاتر و بهره مندي از تجربه بزرگاني چون سمندريان، ميكائيل شهرستاني در اين چند سال كار من در عرصه هنري بوده است.
وي در خصوص تجربه كاري خود در سريال "ستايش" بيان كرد: حضور در ستايش فرصتي را فراهم كرد تا در سري دوم آن نيز با سعيد سلطاني صحبت كنم و همچنين خيلي علاقمند به كار با بيضايي هستم.
ضيايي ادامه داد: اخلاق حرفه اي و كارگرداني سعيد سلطاني را هيچ گاه فراموش نخواهم كرد و اگر روزي كارگردان شوم وي را حتماً سرمشق خودم قرار مي دهم.
وي در خصوص اتفاقات اخير و راه كارهاي تقويت خاطر نشان كرد: اميدوارم تهيه كنندگان سود كسب شده از طريق فيلم ها در جاهاي مختلفي براي تقويت سينما سرمايه گذاري كنند و با بها دادن به انواع ژانرها سير صعودي را در سينما به زودي طي كنيم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار