قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: دولت تاکنون برای احداث واحدهای مسکونی مهر در استان اردبیل 25 میلیارد تومان یارانه پرداخت کرده است.

علی حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: سقف پرداخت تسهیلات مسکن مهر تا 25 میلیون تومان برای اکثر واحدها ارتقا یافته و ما با دستور وزیر راه و شهرسازی این امکان را فراهم کردیم تا صاحبان واحدهای مسکونی از این مزیت استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی ستاد مسکن مهر استان اردبیل با هدف پیشرفت کار و آمادگی برای افتتاح این واحدها گفت: سهمیه استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر 39 هزار و 400 واحد بوده که از این تعداد 38 هزار و 300 واحد به مرحله عملیات پی‌کنی رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین افزود: حدود 15 هزار واحد به صورت خود مالکین و حدود 3 هزار واحد نیز به صورت تعاونی در شهرک‌ها و مناطق مختلف به صورت متمرکز در حال احداث است.

حیدری در ادامه به طرحهای آماده افتتاح اشاره کرد و گفت: سایت مسکن 250 واحدی شام‌اسبی، 120 واحدی عمرانی طلاب، 492 واحدی رسالت، 120 واحدی سپاه، 86 واحدی سبلان، یک هزار و 500 واحدی شهرک ولی ‌عصر نمین، 210 واحدی مسکن مهر نمین، 400 واحدی مسکن مهر شهرک ولی عصر مشگین‌، 192 واحدی بنیاد توسعه تعاون در مشگین، 124 واحدی شهرک صنعتی خلخال، 80 واحدی شابیل مشگین و 300 واحدی پارس‌آباد در شرف بهره‌برداری هستند/ع.

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.