نشریه بین المللی انگلیسی زبان علوم و تکنولوژی محیط زیست (IJEST) واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان نشریه برتر بین المللی کشور برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران؛  مجله IJEST واحد علوم و تحقیقات به عنوان تنها نشریه ISI دارای IF در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی به صورت فصلنامه چاپ مي‌شود و به دلیل استقبال بی نظیر نویسندگان و دانشجویان در سرتاسر جهان هم اکنون 3000 مقاله بین المللی در فهرست بررسی و داوری این نشریه قرار دارد به طوریکه از سوی ناشر بین المللی Springer ،تقاضای دو ماهانه Bimonthly)) شده است.

همچنین ، نشریه IJEST هم اکنون در 85 پايگاه اطلاعاتي در سطح جهان اندكس شده است. اين نشريه داراي فعالیت 9 ساله بوده و در شاخص تاثير (Impact Factor) در رده اول كشور معادل 051/3 قرار دارد. ارتقاء علمي اين نشريه از جانب مركز (ISI) Thomson Reuters نشان دهنده برتري و به استاندارد در آمدن اين نشريه در مقياس جهاني است.

لازم به ذکر است ، سیزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و دانشگاهی برگزار شد و از جعفر نوری سردبیر نشریه بین المللی IJEST واحد علوم و تحقیقات تقدیر به عمل آمد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار