نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: در سئوالی که از وزیر آموزش و پرورش می‌کنم به صراحت انتظار دارم به این خواسته پاسخ دهد که چرا در امر مقاوم‌سازی مدارس فرسوده قصور و کوتاهی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یونس اسدی ‌به دنبال بازدید از مدرسه در حال تخریب دبیرستان مطهری مشگین‌شهر در افزود: برای ما قابل قبول نیست که جان صدها دانش‌آموز به خاطر دلایل واهی و کمبود و کسری اعتبارات در معرض خطر باشد و یا خانواده‌ها دغدغه و نگرانی داشته باشند که اگر فردا روزی اتفاقی بیفتد هیچ کس جوابگوی حادثه رخ داده نمی‌باشد.

وی گفت: ‌بنده از حاج‌بابایی در این زمینه در صحن علنی مجلس سئوال می‌کنم که چه طور می‌شود مدرسه‌ای با قدمتی نیم قرن نوسازی و مقاوم‌سازی نشده و جان بیش از 400 دانش‌آموز در مدرسه مطهری مشگین‌شهر با وضعیت نامناسب ساختمان در معرض خطر قرار گرفته است.

اسدی افزود: جمعی از نمایندگان در حال جمع کردن امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دنبال برخی از قصورها و کوتاهی‌ها هستند که در استان اردبیل نیز برای ما قابل قبول نیست که مدیران آموزش و پرورش و همچنین نوسازی در این زمینه دچار غفلت شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس ضرورت نوسازی هر چه سریع‌تر این مدرسه و تخریب و بازسازی آن را یادآور شد و گفت: چه طور می‌شود مدرسه‌ای با نیم قرن سابقه همچنان پا برجا مانده و به فعالیتش ادامه دهد.

اسدی در ادامه افزود: جای گله‌مندی است که عده‌ای تصور می‌کنند کارهای بزرگ تحقق‌یافتنی نیست در حالی که به جرأت می‌توان گفت مردم ما توان آن را دارند که در تمام صحنه‌ها حرکتی را به ثمر بنشانند که نشانه‌ها و نمود آن به معنای واقعی جلوه‌گری کند/س

برچسب ها: اردبیل ، مدارس ، تخریبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.