هزار و 100 طرح راهسازی و راهداری در سطح محورهای ارتباطی مازندران در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندرن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران به طرح تعریض و چهار خطه کردن محور هراز اشاره کرد و گفت : 18 تونل به طول 12کیلومتر ، سه هزار و 300 متر حفاری و ساخت پل و دیوار امنیتی به علاوه عملیات راهسازی با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال از جمله فعالیت ها و طرح های در حال اجرا در محور هراز است.

اسد ساخت شش بیمارستان و 105 ساختمان دولتی برای دستگاه های اجرایی استان را از طرح های در دست اجرای این اداره کل در بخش شهرسازی عنوان کرد.

وی به اهمیت توسعه زیر ساخت های حمل و نقل هوایی ، زمینی ، دریایی و ریلی در استان اشاره و تصریح کرد : مازندران در این بخش ها ظرفیت جذب 10 هزار میلیارد ریال اعتبار را در سال دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندرن ارتقای راه های اصلی به بزرگراه و آزاد راه و آسفالت راه های روستایی را از برنامه های مهم اداره کل راه و شهرسازی مازندران برشمرد و گفت : اگر اعتبار در این بخش اضافه شود توسعه دو برابر خواهد شد.

اسد از ایجاد آزاد راه قائمشهر - ساری - میاندرود خبر داد و گفت : ساخت این آزاد راه 44 کلیومتری در مرحله انعقاد قرارداد با سرمایه گذار قرار دارد./ع

برچسب ها: اجرا ، راهسازی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.