با توجه به شعار کنفرانس امسال که مدیریت فناوری در خدمت رقابت پذیری ملی و رفاه اجتماعی است این امر برای ایجاد رفاه اجتماعی با علم و فناوری حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ منوچهر منطقی، رئیس دومین کنفرانس بین المللی علم و فناوری صبح امروز طی سخنرانی در سالن همایش های صدا و سیما گفت: یکی از مسیرهای توسعه ی همه جانبه ی کشورها در قرن حاضر که این روزها موضوع اصلی محافل سیاست گذاری در کشور ما است تمرکز بر کسب و کارها و فعالیت های دانش بنیان است.

وی افزود: هنگامی که بحث در خصوص فعالیت های دانش بنیان به میان می آید بحث فناوری و مدیریت فناوری نیز از اهمیت قابل توجهی برخودار می شود.

منطقی تصریح کرد: در این کنفرانس بین المللی که به صورت سالیانه و در سطحی بین المللی برگزار می شود تمام تلاش ما این است که از این طریق فضایی مناسب جهت تبادل دانش میان دست اندرکاران ملی و بین المللی مدیریت علم و فناوری فراهم آوریم و زمینه ساز آشنایی و همکاری های علمی و فناورانه با متخصصان ملی و بین المللی فراهم شود.

وی به ویژگی این کنفرانس اشاره کرد و گفت : با توجه به برگزاری این کنفرانس در هفته ی ملی پژوهش و توجه به حوزه های نزدیک با مدیریت فناوری همچون آینده پژوهشی انتظار می رود که تمامی موارد مهمی که در خصوص مباحث مدیریت فناوری است در این کنفرانس بیان و موجب قوی شدن آن شود.

وی خاطر نشان کرد: شعار کنفرانس بین المللی امسال مدیریت فن آوری در خدمت رقابت پذیری ملی و رفاه اجتماعی تا هر چه بیشتر زمینه های رفاه اجتماعی از طریق علم و فناوری در کشور حاصل شود./ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار