يكي از واعظان سلفي هاي مسلح مصر پس از درگيري هاي روز جمعه در مسجد "قائد ابراهيم" در شهر اسكندريه ميان هواداران و مخالفان پيش نويس قانون اساسي جديد آن كشور در مورد گسترش نبردهاي مسلحانه و خونبار بيشتر هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اهرام آنلاين، "احمد المحلاوي" از رهبران مشهور سلفي مصر، پس از حادثه روز جمعه كه به مجروح شدن دست كم 23 نفر انجاميد اعلام كرد كه در صورتي كه وي به هواداران "مسلح" اش فرمان مداخله در امور جاري مصر را بدهد وضعيت وخيم تر خواهد شد.  
اين رهبر سلفي از هواداران محمد مرسي است و روز جمعه در مراسم نماز جمعه اعلام كرد كه به پيش نويس قانون اساسي مصر راي "مثبت" خواهد داد.  
وي در اظهارنظر تهديد آميز خود در جريان نشست روز شنبه افزود "پسران من (هوادارانم) اعلام كرده اند كه منتظر دستور من هستند و سلاح هاي خودكار خود را آماده كرده اند اما من به آنها گفته ام كه صبر كنيد."
محلاوي در پايان افزوده است "مي خواهم به تمامي گروههاي اسلامي در سرتاسر مصر بگويم كه وحدت خود را حفظ كنيد ما بايستي از خودمان محافظت كنيم و خوددار باشيم. من بيش از 87 سال سن دارم اما خداوند به من كمك كرده تا آرامشم را حفظ كنم".  

برچسب ها: سلفی ، مصر ، مسلح ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار