يک کارشناس سياست خارجي گفت: فساد مالي ظاهر قضيه اتهام ليبرمن بوده چرا که در گذشته اين‌گونه اتهامات به سران ديگر رژيم صهيونيستي وارد شده اما روي اصلي اين اتهام تناقضات و اختلافاتي بوده که در کابينه اين رژيم به‌وجود آمده است.

احمد دستمال‌چي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران درباره استعفاي وزير خارجه رژيم صهيونيستي گفت: استعفاي وزير خارجه رژيم صهيونيستي ادامه پس لرزه‌هاي شکست اسرائيل در جنگ هشت روزه غزه است چرا که ابتدا ايهود باراک وزير دفاع اين رژيم مجبور به کناره گيري و سپس ليبرمن مجبور به ترک پست خود شده است.

وي تصريح کرد: پذيرش فلسطين در سازمان ملل ضربه سهمگيني به پيکره اين رژيم وارد کرده و هم اکنون کابينه رژيم اشغالگر قدس دچار بحران‌هاي متعددي شده که ممکن است منجر به انتخابات زودرس در رژيم صهيونيستي و سقوط کابينه نتانياهو شود.

دستمال‌چي درباره فساد مالي که به ليبرمن نسبت داده شده است، اظهار داشت: فساد مالي ظاهر قضيه اتهام ليبرمن بوده چرا که در گذشته اين‌گونه اتهامات به سران ديگر رژيم صهيونيستي وارد شده اما روي اصلي اين اتهام تناقضات و اختلافاتي بوده که در کابينه اين رژيم به‌ وجود آمده است.

وي ادامه داد: کابينه رژيم صهيونيستي ائتلافي از احزاب مختلف بوده چرا که نتانياهو نتوانست از "حزب ليکود" راي لازمه را اخذ نمايد لذا مجبور به ائتلاف شد.

اين کارشناس سياست خارجي خاطرنشان کرد: شکست‌هاي متعدد سياسي و احضار شدن سفراي رژيم صهيونيستي در آلمان و فرانسه به‌خاطر ساخت شهرک‌هاي صهيونيستم‌نشين باعث افزايش بحران در درون کابينه رژيم صهيونيستي شده است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: لیبرمن ، صهیونیست ، استعفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار