وزير خارجه رژيم صهيونيستي سفر امروز خود به جمهوري چک و آلمان را لغو کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، آويگدور ليبرمن قرار بود امروز، چهارشنبه، و فردا به همراه بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي به اين دو کشور سفر کند.
راديو صهيونيستي به نقل از ليبرمن توضيح داد، وي با توجه به انتخابات بيست و دوم ژانويه و اينکه مي‌بايست رايزني‌هاي خود را در حزبش (اسرائيل خانه ما) به پايان برساند و همچنين مساعد نبودن حالش ، اين سفر را لغو کرد.  
وزير خارجه رژيم صهيونيستي سه شنبه شب  مرد شماره دو حزب "اسرائيل خانه ما" يعني داني يعلون، معاون وزير امور خارجه، را از فهرست اين حزب ملي گراي افراطي براي انتخابات پارلماني آينده کنار گذاشت.
يعلون قرار است بنيامين نتانياهو را در سفر به پراگ و برلين همراهي کند.
طبق اعلام دفتر نخست وزير اسرائيل، نتانياهو صبح امروز عازم جمهوري چک مي‌شود تا با پيتر نکاس همتاي چک خود ديدار و شخصا از موضع اين کشور در حمايت از اسرائيل در برابر ابتکار يکجانبه فلسطينيان در سازمان ملل متحد قدرداني کند.
جمهوري چک تنها کشور اروپايي بود که روز پنجشنبه به قطعنامه پيشنهادي فلسطينيان براي ارتقاي جايگاه فلسطينيان در سازمان ملل راي منفي داد.
نتانياهو پس از پراگ راهي برلين مي‌شود تا با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان گفتگو کند. المان که قدرتمندترين کشور اروپايي  نزديک به اسرائيل محسوب مي‌شود به قطعنامه پيشنهادي فلسطينيان راي ممتنع داد در حالي که نتانياهو انتظار داشت برلين به آن راي منفي دهد.
برچسب ها: چک ، آلمان ، لیبرمن ، نتانیاهو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار