عضو حزب اعتماد ملي گفت: فتنه 88 و اصل اصلاحات طراحي خارجي‌ها براي اهداف خاص آنان است اما با مديريت مقام معظم رهبري بسياري از توطئه‌هاي خارجي‌ها خنثي شد؛ بعد از مطرح شدن اصلاح‌طلبي بعضي‌ها ديدند كه عنوان خوبي است و به آن چسبيدند.

حجت‌الاسلام محمدباقر ذاكري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برخي اظهارنظرهاي اصلاح‌طلبان مبني بر عدم مشاركت آنان در انتخابات آتي، اظهار داشت: شركت نكردن در انتخابات با پيروي از خط امام خميني(ره)  سازگار نيست و كسي كه خود را ملزم به رعايت نصايح حضرت امام(ره) مي‌بيند، نبايد صحنه را ترك كند.

عضو حزب اعتماد ملي به فرموده امام خميني(ره) مبني بر اينكه هيچ عذري نبايد مانع از مشاركت افراد در انتخابات شود اشاره کرد و ادامه داد: در انتخابات رياست جمهوري فقط يك نفر مي‌تواند منتخب مردم باشد و نبايد با بهانه قرار دادن عدم پيروزي در انتخابات، با عرصه سياسي كشور قهر كرد.

وي با اشاره به اينكه فتنه 88 و اصل اصلاحات طراحي خارجي‌ها براي اهداف خاص آنان است و با مديريت مقام معظم رهبري بسياري از توطئه‌هاي خارجي‌ها خنثي شد، گفت: بعد از مطرح شدن اصلاح‌طلبي بعضي‌ها ديدند كه عنوان خوبي است و به آن چسبيدند.

حجت الاسلام ذاكري تصريح كرد: بيگانگان و معاندان نظام در انتخابات آتي نيز به دنبال خرابكاري هستند و كسي كه مردم، نظام و كشور را قبول داشته باشد در دام دشمن نمي‌افتد.

عضو حزب اعتماد ملي درباره ضرورت برائت خاتمي از فتنه 88 خاطر نشان كرد: خاتمي در جلسات خصوصي فتنه 88 را محكوم كرده و حرف‌هاي تندي عليه آنان زده است اما نمي‌دانم به چه دليل اين مسئله بروز و ظهور خارجي پيدا نمي‌كند و رسانه‌اي نمي‌شود.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار