تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران با درخشش محسن مهری و سید مسلم امیری دو بازیکن کرمانشاهی خود در سومین دوره رقابت های جام جهانی سرکل کبدی در پنجاب هند، برای نخستین بار به مقام چهارم دست یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

تیم ملی کبدی ایران در دیدار رده بندی این مسابقات در مقابل تیم کانادا قرار گرفت و در پایان با نتیجه 34 بر 49 مغلوب حریف خود و به مقام چهارم این رقابت ها دست یافت.

تیم ملی کبدی ایران در این مسابقات با پیروزی بر تیم های کنیا، آرژانتین و آمریکا برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر راه یافته بود.
در این میان آنچه که بیش از هر چیزی توجه مخاطبین را به خود جلب می کرد درخشش دو کبدی کار کرمانشاهی عضو تیم ملی بود که با تلاش های بی وقفه خود در کنار سایر بازیکنان، راه را برای این موفقیت باز کردند.
مسابقات جهانی سرکل کبدی پنجاب هند با حضور 16 تیم از پنج قاره شامل ایران، هند، کانادا، آرژانتین، افغانستان، دانمارک، انگلستان، ایتالیا، کنیا، نیوزیلند، نروژ، پاکستان، اسکاتلند، سیرالئون، سریلانکا و آمریکا برگزار شد.
محسن مهری و سید مسلم امیری (کرمانشاه)، مهدی نوقربانی، احد متینی، محمد عطازاده، امیر دهقانی، عسگر عازمی، بهنام خبازی، مصطفی حسین زاده، بهنام جاویدی، علیرضا صفری و شایان ندافی اعضای تیم ملی کبدی ایران را در این مسابقات تشکیل می دادند.
سرمربی گری کشورمان در این رقابت ها بر عهده مرتضی شهیدی بود.
مسابقه فینال سومین دوره رقابت های جهانی سرکل کبدی پنجاب هند، روز شنبه بین هند و پاکستان برگزار خواهد شد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، کبدی ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.