خانمی به نام بانی در حال تردد بلوار مرزداران بود که ناگهان فردی که تبعه افغانی داشت به وی حمله ور شده و با تهدید چاقو وسایل آن را در روز روشن به سرقت می برد.

رئیس کلانتری 139 مرزداران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران مثل همیشه در حال گشت زنی خود در راستای مقابل با مجرمین و پشتیبانی شهروندان بودند که خانمی جوان به نام بانی به آنان مراجعه کرده و در حالی که از ترس با لکنت صحبت می کرد به عوامل گشت اظهار داشت: فردی به وی حمله ور شده و با تهدید چاقو و تلفن همراه وی را نبش خیابان اطاعتی شمالی ربوده است.

سرگرد محمد فقیه گفت: ماموران کلانتری با آرام کردن خانم مالباخته از وی مشخصات فرد را می پرسند که در جواب بانی به آنان می گوید که آن فردی با موهای بلند، شلوار مشکی و پیراهن روشن و تبعه افغانی بوده است.

که بلافاصله ماموران با تجربه های خود به گشت زنی هدفمند در مسیرهای متواری شدن سارق می پردازند که فردی با مشخصات فرد زورگیر مشاهده می کنند که در حال رفتن به یک ساختمان نیمه کاره بود.

ماموران با هماهنگی مرکز پیام و با حضور افسر گشت در یک اقدام غافلگیرانه را در ساختمان دستگیر می کنند که در ابتدا وی انکار به جرم خود که در نهایت با انتقال آن به مقر و حضور شاکی در کلانتری و شناسایی متهم، وی ناچار معترف به بزه خود شد و در بازجویی های اولیه خود را به هویت محمد، تبعه کشور افغانستان معرفی کرد.

این مقام مسئول با اشاره به بازرسی بدنی از وی کشف گوشی همراه مالباخته خاطر نشان کرد: در پایان به علت حساسیت موضوع و کشف سایر جرایم متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی انتقال یافت./ز

برچسب ها: کلانتری ، زورگیر ، اقدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار