رئیس کلانتری 157 مسعودیه از خودروی سارقی حرفه ای خبر داد که از بازارشان هم بیشتر اجناس و انواع مختلف از درونش کشف می شد.

سرگرد قاسم پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌در تشریح خبر فوق گفت: ماموران واحد گشت این کلانتری طی گشت زنی های مستمر خود با موتور سیکلت در محدوده خیابان خاوران نرسیده به میدان آقا نور به یک دستگاه خودروی سمند نقره ای که در کنار خیابان متوقف بود مواجه شدند که با حس پلیسی خود و تجربه های کسب کرده بو مشکوک بودن خودرو و راننده اش مظنون شدند.
وی افزود: ماموران پس از بررسی از داخل خودرو موفق به کشف یک عدد آژیر گردان سیار(روی سقفی)، یک عدد تابلوی ایست و بازرسی،یک دستگاه بی سیم دستی قلابی و تعدادی لوازم پلیسی اسباب بازی کشف و ضبط گردید که به این کشفیات فرد به کلانتری انتقال داده شد.
این مقام مسئول با اشاره به بازرسی خودرو برای بار دوم گفت: پس از بازجویی های صورت گرفته فرد خود را به هویت فرهاد 35 ساله و راننده آژانس معرفی نمود که در بازرسی دوم از خودرو به صورت تخصصی یک عدد کارت شناسایی و یک عدد کارت شناسایی پایان خدمت، 2 عدد فلش، 6 عدد آرم نظامی،2 عدد کارت سوخت خودروهای پیکان و پراید، یک رشته دستبند بدون شماره و جلد اسلحه کمری کارگاه و یک جلد دستبند از وی کشف گردید.
قاسم پور در خاتمه خاطر نشان کرد: پس از کشف تمامی اقلام سرقتی متهم به بزه خود اعتراف نموده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدطاها اصغری
۱۲:۴۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
من آژیر اینو دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۱۵:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۶:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
آفرین،خداقوت به بچه های نیروی انتظامی
آخرین اخبار