سارقی زورگیر ضمن خوردن مشروبات الکلی و در دست داشتن قمه از کسبه و مغازه ها به زور اقدام به سرقت می نمود که توسط پلیس خلع سلاح و دستگیر شد.

سرهنگ تمیزی رئیس کلانتری 130 نازی آباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت:  ماموران این کلانتری با تشدید اقدامات خود می کوشند تا هر چه بیشتر از مال و جان هموطنان در مقابل مجرمین به ویژه اراذل و اوباش پاسداری کنند.
وی افزود: ماموران گشت زنی یگان 130 حین گشت زنی در محدوده خیابان بشارت فردی به هویت محمد معروف به احمد بدری که حدود کمتر از یک هفته از زندان آزاد گشته بود و جزو اراذل اوباش سطح يك محسوب می شد را مشاهده نموده که به حالتی نامطلوب وغیر طبیعی در حال تردد در خیابان بود.
 ماموران بلافاصله تحقیقات خود را شروع کرده و این فرد را زیر نظر قرار دادن که پس از مدتی متوجه شدند که فرد مذکور ضمن خوردن مشروبات الکلی و در دست داشتن قمه با وارد شدن به بنگاه معاملات ملکی که متعلق به فردی به هویت حسن است حدود 5 میلیون و 500 هزار تومان پول نقد و 19 میلیون و500 هزار تومان چک را با تهدید قمه به زور اقدام به سرقت نموده است.
 این مقام مسئول انتظامی با اشاره به شجاعت بی نظیر ماموران ،‌گفت: فرد متهم به سرعت به خانه رفت و ماموران با هماهنگی با مرکز پیام کلانتری به درب منزل متهم رفته که ناگهان فرد مذکور درب منزل را باز کرده و با در دست داشتن سلاح سرد به طرف ماموران حمله ور می گردد.
 تمییزی در خاتمه خاطر نشان کرد: ماموران نیز بلافاصله با عکس العمل به موقع و به کارگیری فنون رزمی و دفاع شخصی قبل از هر اقدامی این زورگیر را خلع سلاح و زمین گیر کردند که درنهایت تحت الحفظ به مقر دلالت داده شده و با تشکیل پرونده به مراجع مسئول ارجاع گردید./ز


 

برچسب ها: سارقی ، خوردن ، مشروبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار