يكي از برجستگان عرصه سينما با بيان اينكه در سينما مرز ارائه مفهوم و سرگرمي بسيار باريك است گفت: جشنواره نماز ونيايش به نمايش فيلم هاي ماندگار ديني با جديت توجه كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، اسفنديار شهيدي با بيان اينكه تعادل در ارائه مفهوم و سرگرمي سازي مرز بسيار باريكي است گفت: برگزار كننده جشنواره نماز و نيايش بايد با برنامه‌ريزي درست باعث توليد و نمايش فيلم هاي ماندگاري در حوزه اشاعه دين مداري بشوند.
وی بيان كرد : سينما يك رسانه جامع و فرا گير است كه به حوزه‌هاي گوناگوني چون مسائل ديني مي پردازد و به دليل بالا بودن مخاطبان مي تواند در جامعه بسيار تاثير گزار باشد.
اين مدرس سينما با تاكيد بر فيلم‌هاي اثر گذاري كه در حوزه دين در جهان ساخته شده است گفت :اغلب فيلم هاي ديني آثار پر مخاطب و پر فروش جهان هستند و توانسته‌اند بسياري از مخاطبان را با معرفت و حقايق ديني آشنا كنند.
شهيدي با تاكيد بر اينكه مفاهيم ديني بايد ظرافت و شناخت كافي به مردم معرفي شود تصريح كرد: كارگردانان فيلم هاي ديني بايد تلاش كنند با بياني هنرمندانه در متن اصلي و لايه‌هاي داستاني موضوع دين‌مداري و نيايش را به مخاطبان خود ارائه كنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.