بازیهای مرحله یک شانزدهم در حالی دیروز انجام شد که تیم های استقلال، نفت آبادان ، ذوب آهن، گهر درود، داماش گیلان و سایپا توانستند با عبور از سد حریفانشان به مرحله بعد صعود کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  در یکی از بازیهای حساس مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، استقلال توانستند با آتش بازی آرش برهانی  و گلزنی بازیکنان تازه واردش جشنواره گل مقابل سایپا راه بیندازند و نارنجی پوشان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

 شایان ذکر است: تیم فوتبال سپاهان هم روز پنج شنبه یعنی یک روز قبل از دیگر بازیهای جام حذفی مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت زرد پوشان  اصفهانی توانستند شاگردان فرکی را در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه 2 بر یک شکست دهند و به مرحله بعد راه یابند.

گفتنی است: دو تیم فوتبال دسته یکی ابومسلم مشهد و  شهرداری یاسوج توانستند شگفتی خلق کنند و به ترتیب مقابل تیم های پیکان و مس کرمان به برتری دست یافتند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند در دیگر بازیهای جام حذفی ، تیم فوتبال نفت آبادان در ورزشگاه خانگی نیروی زمینی توانست این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به جمع شانزده تیم پایانی راه یابد.

 تیم فوتبال سایپای قائمشهر هم در مصاف با تیم فوتبال مس سرچشمه توانست با نتیجه 1 بر صفر به برتری دست یابد و به مرحله بعدی صعود کند.

تیم ذوب آهن که در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرد، در بازیهای جام حذفی  توانست در دقایق پایانی  با نتیجه 1 بر صفر حفاری اهواز را شکست دهد و به جمع 16 تیم راه یافته به مرحله بعد بپیوندد.

دو تیم همنام داماش گیلان و داماش ایرانیان  پارسه ایرانیان نتیجه بازیشان 3 بر صفر به صعود گیلانی ها به پایان رسید و شاگردان درخشان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

 تیم قعر جدولی گهر درود لرستان هم در یک بازی جذاب و دیدنی توانست از سد استقلال اهواز با نتیجه 3بر2  عبور کند و جزو تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی قرار بگیرد.

 شایان ذکر است: تیم های فوتبال راه آهن شهرری ، نفت تهران، مس رفسنجان ، صبای قم، فجر شهید سپاسی و تراکتور سازی با کنار رفتن حریفان خود شاهین بوشهر،  برق شیراز،  نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم هرمزگان نتیجه بازیشان 3 بر صفر به سودشان اعلام شد و به صورت مستقیم وارد مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شدند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار