سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت:آماده بازی با شهرداری یاسوج در جام حذفی هستیم. البته ما 10 نفر از بازیکنان را برای این بازی در اختیار نداریم و با تیم ناقص به یاسوج می‌رویم.

ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: تیم‌های سرخابی عزیز دردانه فدراسیون فوتبال هستند و اگر آنها خواستار تعویض بازیکنان شوند مسئولان فوتبال قبول می‌کنند اما تیم ما به هر صورت ممکن باید بازیش را انجام دهد.

قاسمپور در ادامه اظهار داشت: فدراسیون فوتبال اقداماتش حرفه‌ای نیست بازی‌های غرب آسیا اهمیت و وجاهتی ندارد و مسئولان باید برای این بازی‌ها تیم امید منصوریان را می‌فرستادند تا جوانان تجربه بین‌المللی به دست آورند.

وی در ادامه بیان داشت:‌ کی‌روش به خاطر اینکه می‌خوات کارنامه‌اش را با قهرمانی در این مسابقات درخشان کند با بردن بازیکنان بزرگسال به ضرر تیم‌های لیگ برتر کار کرد.

وی درباره اخراج حسین کاظمی گفت:‌این بازیکن از لحاظ فنی نتوانست انتظارات و توقعات ما را برآورده کند به خاطر همین وی را در لیست مازاد باشگاه قرار دادیم. 

قاسمپور در ادامه بیان داشت: به خاطر کمبود بازیکن به جز حسین کاظمی بازیکنی را در لیست فروش قرار ندادیم ما بازیکنانی در پست‌های هافبک دفاعی و فوروارد نیازمندیم اما هنوز نتوانستیم بازیکن مدنظرمان را در این دو پست پیدا کنیم.

وی در خصوص ماجرای متن قرارداد بازیکنان و کادر فنی گفت: مسئولان مس کرمان قول دادند که تا آخر فصل متن قراردادها را درست کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

وی در خصوص وضعیت قراردادهای بازیکنان گفت: در حال حاضر 20 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. مسئولان در تلاش هستند تا مابقی قرارداد بازیکنان را به موقع پرداخت کنند.

گفتنی است؛ دیدار دو تیم فوتبال شهرداری یاسوج با تیم فوتبال مس کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی روز جمعه 24 آذرماه برگزار خواهد شد./اق

 

برچسب ها: قاسمپور ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار