رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به نیمه ی راه میرسد که تا آخرین هفته ی نیم فصل رقابتها چهره ی قهرمان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، هفته ی هفدهم رقابتهای لیگ برتر امروز با انجام دیدارهایی آغاز می شود و پس از انجام دیدارهای این هفته سرانجام تکلیف قهرمان نیم فصل مشخص خواهد شد . سپاهان اصفهان به روال سه فصل گذشته ی رقابتهای لیگ برتر باز هم دندان خود را برای قهرمانی تیز کرده تا در صورت لغزش آبی های پایتخت رده ی دوم جدول را با قهرمانی نیم فصل عوض کند .

در این بین دیگر تیمها نیز در تکاپوی بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی رقابتها هستند . تیمهای چون پرسپولیس تهران ، ذوب آهن اصفهان ، صبای قم و مس کرمان از جمله مدعیانی هستند که در دوازدهمین دوره ی این رقابتها پر فراز و نشیب ظاهر شده و به زعم سرمربیان ، مدیران ، بازیکنان و البته هوادارانشان نتوانسته اند در جایگاهی در خور نامشان قرار گیرند .

نیم فصل مس

مس کرمان که عنوان سومی هشتمین دوره ی لیگ برتر را یدک می کشد و همواره در طی 6 دوره حضورش در میانه های جدول جا خوش کرده در هفتمین حضورش در این رقابتها نیم فصل را پر تلاطم سپری کرد .

مس که از 16 دیدار دوازدهمین دوره ی رقابتهای لیگ برتر 6 برد ، 5 تساوی و 5 شکست را در کارنامه اش به ثبت رسانده ، فصل را با ابراهیم قاسمپور خوب شروع نکرد تا بر خلاف تصور تیمی که به نظر میرسید پتانسیل بالایی برای حضور در رده های بالایی جدول را دارا باشد ، نخستین قدمها را سست و شکننده بردارد و در انتهای جدول جا خوش کند .

نارضایتی هواداران ، تغییرات مدیریتی ، فشار به خط حمله

در این بین هواداران کرمانی خیلی زود کاسه ی صبرشان سر رفت تا با دادن شعارهایی از مدیریت گرفته تا سرمربی و بازیکنان همه و همه را از دم تیغ تیز انتقاد بگذرانند .

در ادامه مدیریت باشگاه مس دستخوش تغییر و تحولاتی شد و شهبازی جانشین گنجعلیخانی شد ، اما نتایج نه چندان خوب مس کماکان و تا پایان هفته ی دهم ادامه یافت .

خط حمله ی مس که در ده دیدار نخست فرصت های گلزنی مسلم خود را یکی پس از دیگری از دست میداد ، بیشتر در کانون انتقادات قرار گرفت و ابراهیم قاسمپور خود نیز بدین نقص تیمش صحه گذاشت و بر تمرکز مهاجمان تیم به عنوان تنها درمان تیم انگشت تایید گذاشت .

برگشت به روزهای خوب

در 5 دیدار گذشته اما بنظر میرسد قاسمپور و شاگردانش در تمام خطوط ، خاصه خط حمله به توازن لازم رسیده اند و 5 هفته ی بدون شکست اخیر ، که 3 برد و 2 تساوی را در بر میگیرد مهر تاییدی به درمانهای کادر فنی این تیم است که در کنار مدیریت حواشی و تمرکز بازیکنان این تیم ، آرامش را به کرمان برگردانده تا سکوها ی ورزشگاه باهنر نیز تنها ، به تشویق تیم محبوب کرمان متمرکز باشد .

هفته ی 17 و پایانی نیم فصل

در همین چارچوب مس در آخرین نبرد نیم فصل در کرمان پذیرای صبای قم خواهد بود ، صبایی که با صمد مرفاوی فصل خوبی را تا بدینجا نداشته و در لشکر کشی به کرمان تنها به پیروزی می اندیشد .

باید نظاره گر بود و دید دیدار مس کرمان و صبا ادامه ی روند مطلوب مس و شام آخر مرفاوی خواهد بود یا ورق به سود صبا بر خواهد گشت/س 

خبرنگار: علی آتش زر

برچسب ها: گزارش ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.