جباری زاده از مذاکره با بازیکنان مورد نیاز میثاقیان سرمربی تیم خبر داد و اظهار داشت: تاکنون عقد قرارداد با بازیکن براي پيوستن به تیم آلومینیوم قطعی نشده است.

حسین جباری زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: میثاقیان لیست بازیکنان موردنیاز تیم را به باشگاه ارائه داده است. مسئولان باشگاه و در راس آنها به دنبال رفع نقاط ضعف و اجابت دستورات میثاقیان سرمربی و موفقیت تیم در رقابت های لیگ برتر است.

وی ادامه داد: جذب بازیکنان جدید طی روزهای آینده مشخص و به طور حتم این مساله را رسانه ای می کنیم در حال حاضر به باشگاه هایشان نامه زده ایم و درصدد ایجاد شرایط و امکانات موردنیاز برای جذب بازیکنان مورد نظر هستیم.

مدیر عامل آلومینیوم تصریح کرد: تاکنون نامه ای در خصوص پرداخت جریمه 5 میلیون تومانی به دلیل انصراف از رقابت های جام حذفی به باشگاه آلومینیوم ارسال نشده است و مسئولان فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری نکرده اند البته همچنان معتقد هستم پرداخت جریمه نقدی تصمیمی غیرمنطقی است و امیدوارم مسئولین فوتبال شرایط تیم هایی همچون آلومینیوم را درک کنند.

جباری زاده افزود: داوود دانش دوست مدافع تیم فوتبال آلومینیوم در لیست مازاد میثاقیان قرار دارد البته علی رغم اینکه در رسانه ها خبری مبنی بر جدایی قطعی وی با باشگاه انتشار شده است اما وی همچنان رضایت نامه خود را دریافت نکرده است و جدایی وی در حال حاضر قطعی نیست و در صورت ایجاد شرایط در آینده ای نزدیک احتمال اینکه با دانش دوست قطع همکاری کنیم بسیار است اما در حال حاضر وی بازیکن آلومینیوم محسوب می شود.

جباری زاده افزود: متن شکایت خود از افشاریان را به کمیته انضباطی با ارائه اسناد و مدارک معتبر ارسال کرده ایم و منتظر تصمیم و برخورد جدی مسئولین کمیته انضباطی هستیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار