ببرهای واقعی افراد باهدف هستند !

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارک ، گویی بعضی از افراد در تجارت چوب جادویی دارند، نه فقط به این خاطر که به پول و ثروت زیادی دست می یابند ( هرچند که این تنها دلیل خوبی است) بلکه به این دلیل که در هر کاری تاثیر مثبتی به جا می گذارند. برای ایشان تجارت نوعی لذت است. آن ها سخاوتمندانه این حس خوبشان را به ما منتقل می کنند. این افراد مانند ببر هستند. گرچه تعدادشان زیاد نیست اما به راحتی می توان آن ها را از میان انبوه جمعیت تشخیص داد. آن ها رهبران کارآمد و قدرتمند جنگل هستند.

زیرا در دنیای تجارت امروز کمتر می توان چنین افرادی را پیدا کرد. دنیای تجارت پر از شرکت های ورشکسته و مدیران نالایقی است که فقط شرایط را بدتر می کنند.

انسان های موفق، افرادی هدفمند هستند

بر پایه ی این گزارش ، ببرهای واقعی همگی افرادی هدفمند هستند. آن ها در تمام ابعاد زندگی، اهدافی را برای خود تعیین می کنند. این افراد اهداف شخصی و کاریشان را یادداشت کرده و به انواع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طبقه بندی می کنند.

داشتن هدف به ما کمک می کند رویاهای مان را به حقیقت برسانیم، از وقت و انرژی خود درست استفاده کرده و با برنامه ریزی صحیح به نتایج مطلوبی دست یابیم.

رویا پردازان

رویاهای بزرگ داشته باشید. بیشتر افراد برای انجام کارها، ماه ها و سال ها از تعداد محدودی از توانایی هایشان استفاده می کنند. این ها نمی توانند افراد تاثیر گذار باشند. افراد موفق با کارشان زندگی می کنند و نفس می کشند، می خوابند و رویاپردازی می کنند. این عشق و علاقه ساختگی نیست. اگر نسبت به کارتان این عشق و علاقه را ندارید و یا نمی توانید سختی ها و مشکلات آن را تحمل کنید، بهتر است کار یا اهدافتان را تغییر دهید.

قدرت افراد

این گزارش حاکی از آن است که ، همه ی ببرها گروهی از افراد علاقه مند و ماهر را در کنارشان داشتند. به طور کلی اطرافیان تاجران موفق کسانی هستند که به اندازه ی خود او موفق اند.

افراد موثر و کار امد با شرایط و سنین مختلف سر راه تان قرار می گیرند. آن ها لزوماً جوان، خوش قیافه و تحصیل کرده ی دانشگاه نیستند. موتسارت اولین آهنگش را در ۷ سالگی ساخت. بیل گیتس، ثروتمند ترین فرد دنیا، ۲۰ ساله بود که مایکروسافت را تاسیس کرد. اماری کراک، بنیانگذار مک دونالد، این شرکت را در سن ۵۲ سالگی افتتاح کرد.

افراد مناسب را در کنار خود نگه دارید، افرادی که به دردتان نمی خورند، از خود دور کنید و فقط آن زمان می توانید به جلو حرکت کنید.

انتخاب افراد مناسب، حفظ آن ها و انگیزه دادن به آ ن ها برای رسیدن به اهداف فروش و راهنمایی و تشویق آن ها عواملی است که با موفقیت سازمان ها ارتباطی تنگاتنگ دارد./س

برچسب ها: ببر ، واقعی ، افراد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.