مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام،از وقف یک باب منزل مسکونی با هدف ترویج و گسترش فعالیت های قرآنی در شهرستان مهران خبر داد.

حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برادران ابراهیم زاده،عباسی و خانم طوبی شفیع زاده واقفان نیک اندیش مهرانی در یک اقدام خداپسندانه یک باب منزل مسکونی به مساحت 197 مترمربع تا با هدف ساخت حسینیه، برگزاری کلاس های آموزشی قرآن و برنامه های فرهنگی در این شهرستان وقف کردند.
وی ارزش ریالی منزل مسکونی وقف شده را به مبلغ 700 میلیون ریال برآورد کرد و یادآور شد: این موقوفه در خیابان اداره برق کوچه شهید جعفر کرمی واقع شده است.
حجت الاسلام کاروند تبلیغ،حفظ و احیای موقوفات را از وظایف خطیر سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و فرهنگ سازی و تشویق آحاد مختلف جامعه به ویژه افراد متمکن به سمت این سنت حسنه بایستی در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اینکه بیشتر موقوفات در این استان با نیت ساخت مسجد و حسینیه بوده است، خواستار موقوفات جدید با رویکرد قرآنی،توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و مذهبی در این استان شد./ز

برچسب ها: فعالیت قرآنی ، ایلام ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار