معاون وزیر راه وشهرسازی از اختصاص 100 هزار تسهیلات جدید نوسازی توسط کارگروه مسکن در بافتهای فرسوده در سال جار ی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مجید کیان پور معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه  سومین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای وزارت راه وشهرسازی و صنایع وابسته  از اختصاص 100 هزار تسهیلات جدید نوسازی توسط کارگروه مسکن در بافتهای فرسوده در سال جار ی خبر داد و گفت: با موافقت وزیر راهو شهرسازی امسال صد هزار واحد تسهیلات جدید نوسازی دیگر به روش خود مالکی برای پروژه های بیش از 5 واحد و بودن محدودیت  برای پروژه های تا پنج واحد در نظر گرفته شده است که برای هر واحد به میزان 200 میلیون رسال تسهیلات پرداخت  خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه میزان نرخ سود تسهیلات در بافت های فرسوده طبق مصوبه دولت در دوران مشارکت معادل 20 درصد  و در زمان فروش اقساطی 15 درصد است گفت: نرخ سود تسهیلات در قالب پرداخت خود مالکی نیز طبق مصوبه  دولت به ترتیب 9 درصد 7 درصد و 4 درصد برای شهر تهران ،مراکز استانها و سایر شهرها است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در ادامه افزود: این تهسیلات به افراد واجد شرایط (دارای فرم ج) سبز و متاهل و یا سر پرست خانوار پرداخت می شود.

کیان پور خاطر نشان کرد:  اقدامات تهیه طرح بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده 211 شهر به مساحت 52277 هکتار توسط شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران انجام شده است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار