نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حق پیگیری کشته شدن یک شهروند ایرانی در هلند برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ بوده و این کمیسیون دستگاه دیپلماسی را مکلف به پیگیری آن خواهد کرد.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به کشته شدن یک شهروند ایرانی در کشور هلند اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیری حقوقی این موضوع ضرورت داشته و باید در نزد جوامع بین‌المللی پیگیری شود.

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کشته شدن این شهروند ایرانی در هاوتن هلند را در دستور کار قرار داده و پیگیری می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به سکوت رسانه‌های غربی و مدعی حقوق بشر در قبال این موضوع اشاره کرد و افزود: رسانه‌های مدعی حقوق بشر غربی که یک مرگ وبلاگ نویس در ایران را به طور گسترده پوشش می‌دادند پس چرا این موضوع را منعکس نمی‌کنند .

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: حق پیگیری کشته شدن این شهروند ایرانی برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ بوده و کمیسیون امنیت ملی دستگاه دیپلماسی را موظف به پیگیری آن خواهد کرد.

گفتنی است؛ چندی پیش یکی از شهروندان ایرانی در شهر هاوتن هلند و در بازداشتگاه به قتل رسیده و این در حالی است که رسانه‌های غربی علیه این اقدام سکوت اختیار کرده و آن را پوشش نداده‌اند.

انتهاي‌پيام/
برچسب ها: هلند ، مرگ ، شهروند ، هاوتن ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار