نمایشنامه‌خوانیِ "شنبه‌هایِ مولوی" 25 آذر در ساعت 18 به خوانش نمایش نامۀ "آخرین حکایت فرهاد"نوشتۀ "مهدی میر باقری"و کارگردانی "هانی صالحی" اختصاص خواهد یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي تالار مولوي؛ کارگردان این اثر در خصوص تمرینهای گروهش گفت:گروه نمایش" باران"  حدود یک ماه است که تمرین می‌کند و تصمیم داریم این کار را در آینده نزديك روی صحنه ببریم وشنبه های نمایش نامه خوانی مولوی موقعیتی بود که کار گروه به چالش کشیده شود.
صالحی پیش از این نمایش های" چاله های زندگی" و "یک پیراهن یک ویولون" را روی صحنه برده است، در مورد برنامه های دیگر گروه باران می گوید: به زودی قصد دارم یک نمایش نامه از ژان پل سارتر کار کنم و یک نمایش پرفرمنس که پیش بینی میشود حدود 100 بازیگر در آن حضور داشته باشند.
این کارگردان پیرامون خط روایی قصه‌ي این اثر گفت: فرهاد بعد از شکست در عشق و عدم موفقیت در مهاجرت از کشور به ایران باز میگردد و در این زمان قتلی صورت میگیرد .
لازم به ذكر است؛ در این نمایشنامه خوانی محسن ملکی، مریم پیربند، هانی صالحی،نفیسه زارع، سارا دارو فروش ،بهزاد بختیاری ولیلی صبری حضور خواهند داشت.
گفتنی است؛ نمایشنامه‌خوانیِ "شنبه‌هایِ مولوی" با رویکرد آشنا شدن هرچه بیشتر دانشجویان و هنرمندان ایران با اتفاقاتِ به‌روزِ نمایشنامه‌نویسیِ جهان و هم‌چنین جریاناتِ موثرِ نمایشنامه‌نویسیِ ایران در دهه‌‌های اخیر و با هدف معرفی و حمایت از نمایشنامه نویسان ایرانی در دو فصل پایانی سال 1391 با همکاری حلقه تئاتر دانشگاهی ایران برگزار می‌شود در حال برگزاری می باشد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.