سعيد پورصميمي به همراه همكارانش نمايشنامه "آزادي به سرزمين خود باز مي گردد" را در فرهنگسراي انديشه در يك شب پاييزي به روي صحنه آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران شب گذشته در فرهنگسراي انديشه سعيد پورصميمي به همراه هنرمندان ديگر به اجراي نمايشنامه خواني به تفع زلزله زدگان آذربايجان شرقي پرداختند.
در ابتداي مراسم بهزاد فراهاني بازيگر يكي از برگزار كنندگان اين مراسم گفت: درود به افرادي كه در اين باران پاييزي دعوت ما را پذيرفتند و همچنين سپاسگذارم از سعيد پورصميمي و همكارانش كه دعوت ما را پذيرفتند و بدليل استقبال مردم براي بار دوم اين نمايشنامه را  تكرار مي كنند.
وي افزود: شرايط روزگار به گونه اي در حال پيش روي است كه ما كم كم فاجعه غيرقابل تحمل آذربايجان شرقي را به فراموشي مي‌سپاريم در حالي كه اين پديده اتفاق كوچكي نبوده و ساخت و ساز در اين منطقه در شرايط سخت به سر مي برد.
فراهاني ادامه داد: ما نبايد فراموش كنيم كه آن ها به چيزهاي زيادي نيازمند بوده و تمامي هزينه ها را هم نمي توانيم بر دوش دولت بگذاريم.
وي تصريح كرد: كمك و ياري شما مي تواند بخش كوچكي از نگرش ملي ما را تامين كند و ديني به مردم آذربايجاني است كه در شرايط سخت كمك كننده به ميهن ما بود، اميدوارم كمكهاي شما در راستاي خوبي صرف شود.
وي در پايان خاطرنشان كرد: فردا نيز همين بذل و نمايشنامه خواني در فرهنگسراي انديشه را خواهيم داشت.
نمايشنامه "آزادي به سرزمين خود باز مي گردد" به نويسندگي سعيد پورصميمي با هنرمندي رضا بابك (انديشمند) پرويز اوسيف (آزادي) شبنم فرشادجو (ونوس) ، كامبيز بنان (مرد عينكي نگهبان موزه) مهزيار درويشي (مرد بيگانه -نگهبان موزه - صحنه خوان) براي حضار شركت كننده در اين مراسم به اجرا درآمد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار