عضو كميسيون كشاورزي مجلس گفت: آنچه بيداري اسلامي را تهديد مي‌کند نبود رهبري حول ولايت فقيه است که کشور اسلامي ما با رهبري مبني بر ولايت فقيه مسائل مهمي را همواره در طول عمر انقلاب اسلامي پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، رحمت الله نوروزي نماينده مردم گلستان و علي‌آباد کتول در نطق ميان دستور خود در صحن علني امروز (چهارشنبه 22 آذر) گفت: امروز شاهد صدور انقلاب اسلامي در اقصي نقاط دنيا هستيم که حتي خود دشمنان به اين موضوع اذعان دارند و همچنين جنبش آزادي بخش و بيداري اسلامي با عزت، نويد بخش بيداري اسلامي است.

وي در ادامه افزود: آنچه بيداري اسلامي را تهديد مي‌کند نبود رهبري حول ولايت فقيه است که کشور اسلامي ما با رهبري مبني بر ولايت فقيه مسائل مهمي را همواره در طول عمر انقلاب اسلامي پشت سر گذاشته است.

نماينده مجلس نهم تصريح کرد:‌ ما با توجه به حضور در آستانه انتخابات با هوشياري و جديت بکوشيم تا دشمنان را از تصميمات خصمانه خود عليه کشور مايوس کنيم.

وي با اشاره به برخي مشکلات معيشتي مردم اشاره کرد: امروز گراني و عدم کنترل قيمت‌ها فشار مضاعفي را بر طبقه‌هاي پايين جامعه مي‌آورد که اين امر بدون همت رياست جمهور و مسئولان مربوطه قطعا قابل حل نخواهد بود.

نوروزي با بيان نکاتي پيرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابيه خود افزود: با عنايت به پايين بودن امکانات بهداشتي تاسيس کلينيک در شهرستان‌هاي حوزه انتخايه اين جانب ضروري به نظر مي‌رسد که از مسئولين مربوطه تقاضا مي‌شود اين امر را در اولويت‌هاي خود قرار دهند.

وي ادامه داد: استان گلستان جاذبه‌هاي بسيار بالايي را دارا مي‌باشد که در اين راستا نياز به تبيين سند گردشگري ضرورت دارد تا شاهد کاهش نرخ بيکاري در سطح  استان باشيم.

وي افزود: در عرصه خدمات کشاورزي و دامي متاسفانه با کاهش 60 درصدي منابع دامي روبرو هستيم که عدم تدبير برخي مديران اين نگراني‌ها را تشديد مي‌کند.

نماينده مجلس نهم در پايان خاطر نشان کرد: از رياست جمهور و مسئولان انتظار داريم در باقي مانده عمر دولت اين موارد را در اولويت کاري خود قرار دهند و به اين اقدامات جامه عمل بپوشانند.

انتهاي پيام/ب2

برچسب ها: نماینده ، گلستان ، ولایت ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار