خشونت در شهر شيكاگو چندان بالا است كه در جريان خاكسپاري قربانيان خشونت هاي گروه هاي خلافكار در اين شهر پليس ناچار شد در اين مراسم حضور داشته باشد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، باندهاي خلافكار در شهر شيكاگو آمريكا خيابان هاي اين شهر را به ميدان جنگ تبديل كرده اند و گروه هاي خلافكار براي گسترش حوزه فعاليت خود، بدست آوردن مواد مخدر و پول با هم مبارزه مي كنند.

فقط در روزهاي اخير 14 نفر از ساكنان اين شهر هدف قرار گرفته اند كه از ميان آنها دو نفر كشته شده اند. تاكنون در سالجاري بيش از 2364 بار درگيري در شيكاگو به وقوع پيوسته است و 487 نفر هم كشته شده اند.

براساس گزارش پلیس، بسياري از مناطق شيكاگو درگير جنگ باندهاي خلافكار شده اند و پليس شيكاگو با افزايش گشت زني در خيابان ها بويژه در مناطق فعاليت و حضور گروه هاي خلافكار و ايجاد مراكز اطلاعاتي و پيگيري مجرمان تلاش مي كند از ميزان خشونت ها در اين شهر بكاهد.

سالجاري تعداد مجرماني كه در شيكاگو بازداشت شده اند دو برابر بيشتر از تعداد خلافكاران بازداشت شده در نيويورك و لس آنجلس بوده است. خشونت در شهر شيكاگو چندان بالا است كه در جريان خاكسپاري قربانيان خشونت هاي گروه هاي خلافكار در اين شهر پليس ناچار شد در اين مراسم حضور داشته باشد تا از وقوع درگيري در اين مراسم جلوگيري كند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار