کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر کسی که جای کفاشیان بیاید، فوتبال ما این مصیبت ها را دارد.

محمد پنجعلی کاپیتان سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شنیده ام که کفاشیان اعلام کرده از فدراسیون فوتبال می رود اما هر کسی که بیاید فوتبال ما این مصیبت ها را دارد چون کار سخت است و فوتبال ما در تمام زمینه ها باید متحول شود.

متاسفانه فوتبال ما مشکلات زیادی دارد و اگر می خواهیم به شرایط مطلوبی برسیم، باید در تمام مسائل اصولی و حرفه ای عمل کنیم.

وی افزود: رفتن یا ماندن کفاشیان در فدراسیون مسئله اصلی فوتبال ما نیست چون مشکل فوتبال ما شخص نیست و نفر در فوتبال ما نقشی ندارد بلکه تفکر حاکم باید عوض شود معضلات فوتبال ما باید کارشناسی شود و آدم هایی که اهل فوتبال هستند در این رشته بیایند و برنامه ریزی کنند باید کسانی مدیریت فوتبال را بر عهده بگیرند که توانایی کار در سطح کلان را داشته باشند و با یک برنامه 10 ساله در فوتبال ما کار کنند.

وی گفت: به نظر من آقای دادکان آدم قوی و مدیر توانمندی است و اگر قرار است به فدراسیون فوتبال برگردد، باید حمایت شود و درست برنامه ریزی کند و نفراتی را با خودش بیاورد که بتوانند آن برنامه را اجرا کنند.

دادکان در فدراسیون فوتبال ما کار کرده و ثابت شده است و می تواند این فوتبال را نجات دهد به شرطی که ابزار کار را فراهم کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: بستر فوتبال حرفه ای باید در فوتبال ما فراهم شود ما مدت هاست که لیگ حرفه ای برگزار می کنیم و مدعی هستیم که حرفه ای شده ایم اما همه می دانند که آماتور هستیم و در حال حاضر با دنیای حرفه ای فاصله زیادی داریم.

اگر بستر فوتبال حرفه ای برای فوتبال ما فراهم شود، فوتبال آسیا را پشت سر می گذاریم و در دنیا هم حرف برای گفتن خواهیم داشت چون بچه های ما توانمندی زیادی دارند.

پنجعلی خاطر نشان کرد: بدترین دوران فوتبال ما دوران حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال بود.البته مقصر در فوتبال ما یک نفر نیست بلکه تشکیلات است و باشگاه های ما هم مقصر هستند فوتبال ما تا زمانی که خصوصی نشود همین است و راه به جایی نمی برد./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار