دبير کل جامعه اسلامي مهندسين گفت: فتنه هزينه‌هاي سنگيني را به نظام وارد کرد و اتفاق نامطلوب و زشتي بود لذا هر فردي که قصد فعاليت در عرصه انتخابات را دارد، بايد مواضع خود را درباره فتنه به صورت مشخص اعلام کند.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره شرايط کانديداتوري خاتمي در انتخابات آتي رياست جمهوري اظهار داشت: افرادي که صلاحيت آنان توسط شوراي نگهبان تاييد شود، مي‌توانند کانديداي انتخابات آتي شوند.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: به نظرم علاوه بر شرايط عمومي قانون اساسي، افرادي که کانديداي انتخابات مي‌شوند بايد مواضع خود را درباره فتنه 88، سران آن و جريان انحرافي روشن کنند.

وي تاکيد کرد: تصميم‌گيري در اين‌باره بر عهده شوراي نگهبان است و ما نيز مطيع تصميمات اين شورا هستيم.

باهنر درباره برنامه‌هاي انتخاباتي جامعه اسلامي مهندسين گفت: جامعه اسلامي مهندسين در فرآيندهاي مشترک با گروه‌ها و تشکل‌هاي هم‌سوي خود در مجموعه اصولگرايان هماهنگ است و اقدام مستقلي انجام نمي‌دهند.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در ادامه درباره برخي اظهارنظرها مبني بر بخشش فتنه‌گران، تصريح کرد: فتنه هزينه‌هاي سنگيني را به نظام وارد کرد و اتفاق نامطلوب و زشتي بود لذا هر فردي که قصد فعاليت در عرصه انتخابات را دارد، بايد مواضع خود را درباره فتنه به صورت مشخص اعلام کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار