نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره آزمایش اتمی ایالات متحده در صحرای نوادا، گفت که افکار عمومی جهان نسبت به تعارض در رفتار و گفتار آمریکایی‌ها بر پایه آزمایش جدید هسته‌یی‌شان قضاوت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصورحقیقت‌پور گفت:اقدام آمریکا در آزمایش هسته‌یی در نوادا ،نمود عینی یک نفاق در رفتار و گفتار آنهاست.آنها نشان می‌دهند از یکسری ابزارها علیه کشورها استفاده می‌کنند اما خودشان به هیچ وجه پایبند به قوانین، مقررات و ضوابط بین‌المللی نیستند.
وی با تاکید بر اینکه دوره استفاده از بمب اتم تمام شده، افزود: جامعه جهانی رویکرد قلدرمآبانه و حل مسائل جهان را از طریق مستمسک قرار دادن بمب‌های اتمی ندارد.
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به عنوان رکن اصلی در جامعه حضور دارند و به دنبال حقوق حقه خود هستند لذا گفتمانی که در دنیا باید حاکم باشد باید بر پایه عدالت باشد و حق و حقوق هر کس برای او محترم شمرده شود لذا این اقدام آمریکا اقدامی زشت و ناپسند است و قطعا دنیا نسبت به این تناقض قضاوت می‌کند.
حقیقت‌پور درباره فشارها بر ایران به خاطر فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی یادآور شد:غربی‌ها ابزارهایی مثل مطبوعات و رسانه‌های بین‌المللی یا مجامع بین‌المللی را دراختیار دارند که از این ابزارها برای فضاسازی استفاده می‌کنند اما جمهوری اسلامی استوار ایستاده و کار خود را پیش خواهد برد/س 

برچسب ها: اردبیل ، استفاده ، از ، بمب ، اتم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.