بخش دياليز صفاقي بيمارستان دكتر شيخ به همت داروسازي ثامن بازگشايي شد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، سيدمحمدرضا حسيني يزدي كارشناس بيماري‌هاي خاص دانشگاه علوم پزشكي مشهد در مراسم بازگشايي بخش دياليز صفاقي بيمارستان فوق تخصصي اطفال دكتر شيخ گفت: شركت داروسازي ثامن تنها توليدكننده محلول دياليز صفاقي در كشور است و اين موضوع سبب شده بيماران طي سال‌هاي اخير از دياليز صفاقي بيشتر استقبال كنند.

حسيني يزدي با بيان اينكه شركت داروسازي ثامن سيستم دياليز صفاقي كشور را به خوبي پوشش مي‌دهد، افزود: اين شركت تاكنون خدمات زيادي را به جامعه بيماران دياليزي ارائه كرده است و در راستاي سياست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور مبني بر ترويج دياليز صفاقي و ترجيح آن بر همودياليز حركت مي‌كند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه بخش دياليز صفاقي در سطح شهر مشهد و در بيمارستان‌هاي قائم، امام رضا(ع) و دكتر شيخ وجود دارد كه هريك روزانه 30 تا 40 بيمار را پذيرش مي‌كنند.

حسيني يزدي با اشاره به مزاياي دياليز صفاقي از جمله نيازنداشتن مراجعه بيمار به مراكز درماني، انجام دياليز در منزل و از دست ندادن شغل بيمار به دليل نياز به دياليز، عنوان كرد: ما تلاش مي‌كنيم در كنار ارائه خدمات ، فضاي فيزيكي مناسبي براي بيماران دياليز صفاقي ايجاد كنيم./س

برچسب ها: بازگشایی ، بخش ، دیالیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.