خوشحالم که بدون استرس در کنار " ایرج راد" به بازی و کسب تجربه پرداختم.

آیلار نوشهری (بازیگر نقش " ساناز" در " دختران حوا") در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  در فراخوانی من برای تست نزد "حسین سهیلی زاده" رفتم و در ابتدا برای نقش "نیکی" و " ساناز"تست  دادم و در نهايت براي نقش "ساناز" انتخاب شدم.
این بازیگر که خود فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش بازیگری است، تصریح کرد: کسب تجربه از بزرگان عرصه بازیگری در مجموعه "دختران حوا" و بازی در کنار استاد " ایرج راد" و حضور " سهیلی زاده" در جایگاه کارگردانی صاحب نام و موفق، مرا تشویق به حضور در این کار کرد نوشهری در خصوص نقش " ساناز" ابراز داشت: " ساناز" به عنوان یک دانشجوي دندانپزشک و نیز دختر کوچک خانواده از هوش و زیرکی خاصی برخودار است.
نوشهری با اشاره به " نیکی" خواهر خود اظهار داشت: برای " ساناز" وجود" نیکی" به عنوان یک خواهر بسیار با ارزش  است.

** بدون استرس بازی کردم

بازیگر نقش ساناز در خصوص نبودن " نیکی" به عنوان خواهر واقتی او ، تصریح کرد: این مسئله برای " ساناز" مهم نبوده و در هر شرایطی همراه" نیکی" خواهد بود.
وی با اشاره به کار با " حسین سهیلی زاده" اظهار داشت: "سهیلی زاده" تبحر خاصی در گردآوری یک تیم خاص بازیگری دارد و من خوشحالم که بدون استرس در مجموعه " دختران حوا" بازی کردم.
نوشهری در خصوص حساسیت بازیگران تئاتر در سریال های تلویزیونی گفت: من به عنوان یک بازیگر تئاتر، خیلی حساسیت داشتم که برای بازی در مجموعه های تلویزیونی با چه تیم بازیگری و کارگردانی همراه خواهم بود.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم با این تیم و کارگردان آن در مجموعه ای دیگر دور هم جمع شویم و از مخاطبانی که ما را در این اثر یاری کردند نهایت تشکر را دارم./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.