دبيرکل حزب آبادگران جوان گفت: خانه احزاب نيازمند بازسازي و بازنگري در حدود اختيارات و تشکيلات است و بايد به صورت جدي به آن توجه شود.

حسن بيادي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با احياي مجدد خانه احزاب اظهار داشت: خانه احزاب نيازمند بازسازي و بازنگري در حدود اختيارات و تشکيلات است و بايد به صورت جدي به آن توجه شود.

دبيرکل حزب آبادگران جوان با تأکيد به نقش موثر خانه احزاب بيان کرد: احياي خانه احزاب مي‌تواند نقشي موثري در پيشرفت فعاليت احزاب ايفا کند و داراي نقش کليدي است.

وي با بيان اين مطلب که متأسفانه خانه احزاب در کش و قوس‌هاي سياسي قرار گرفته است، اظهار داشت: فعاليت‌ها در اين نهاد به جاي اينکه در جهت تحکيم و قدرتمند شدن پيش رود، به سوي تضعيف آن سوق پيدا کرده است.

دبيرکل حزب آبادگران جوان خاطرنشان کرد: کارکرد خانه احزاب پيش از تعطيلي از سوي وزارت کشور موثر بوده اما نگذاشتند در کيفيت خود باقي بماند.

گفتني است؛ که خانه احزاب ايران در سال1379 تاسيس و در سال1380 به عنوان يك نهاد غيردولتي به منظور تضارب آرا و هم‌انديشي ميان احزاب و گروه‌هاي سياسي آغاز به كار كرد.و حسین موسوی تبریزی از مجمع مدرسین و محققین و حسن غفوری‌فرد ،حسین کاشفی از حزب مشارکت ریاست شورای مرکزی این خانه را بر عهده داشته‌اند، و اين نهاد به دليل عدم تمديد پروانه از سال83،ازسوي وزارت کشور  در سال 89 منحل اعلام شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار