مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز دوشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: استعفا؛ اولين گام وزير براي عذرخواهي از مردم، جمع‌آوري 70 امضا براي مسكوت‌ماندن اصلاح قانون انتخابات، ضرغامی: بهترين سوژه‌ها براي ساخت اثر مستند، دفاع مقدس است، رويانيان پول ژوزه را از خبرنگاران طلب کرد و... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

استعفا؛ اولين گام وزير براي عذرخواهي از مردم‌


نماينده مردم پيرانشهر از تشكيل کميته سه نفره رسيدگي به حادثه‌ديدگان پيرانشهر با حکم رئيس مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

آيا نظام بايد براي "سران فتنه" آغوش باز كند؟!

آيا اينكه برادر عزيز و پيشكسوت ما، عملکرد سران فتنه را با عملکرد "برادران حضرت يوسف" مقايسه کرده، قياسي مع‌الفارق نيست؟ چطور مي‌توان کرده سران فتنه که به نوعي محاربه با کيان نظام جمهوري اسلامي ايران و اين ملت بود را با رفتار برادران حضرت يوسف قياس کرد و مدعي شد كه چنين چهره‌هايي "هر وقت برگردند، با آغوش باز جمهوري اسلامي و نظام روبه‌رو خواهند شد!"

جمع‌آوري 70 امضا براي مسكوت‌ماندن اصلاح قانون انتخابات



عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس از جمع‌آوري بيش از 70 امضا جهت مسکوت ماندن طرح اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري خبرداد و گفت: اگر عده‌اي بخواهند ماده 35 اصلاح قانون انتخابات را به نتيجه برسانند، اين طرح را به جريان خواهيم انداخت.

بهترين سوژه‌ها براي ساخت اثر مستند، دفاع مقدس است


رييس رسانه ملي گفت: بهترین سوژه ها، سوژه های دفاع مقدس هستند و باید بگویم همه چیز را می توان در آثار دفاع مقدس پیدا کرد هر گونه حرف درستی را می شود از رزمندگان و خانواده های شهدا پیدا کرد.

تلاش 4 ساله علي ضياء براي خواستگاري



علي ضياء در برنامه صبحگاهي ويتامين 3 هدف خود را از رفتن به دانشگاه و كسب مدرك ليسانس تنها خواستگاري عنوان كرد.

اعتراض‌ها سازندگان "من مادر هستم" را قهرمان كرد



اعتراض انصار حزب الله به فيلم سينمايي من مادر هستم علاوه بر تبليغ براي اين فيلم، سازندگان آن را به قهرمانان جامعه تبديل كرد.

ریالی از اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگشت نشده


مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تاکنون ریالی از اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی برگشت نشده گفت:گفته هاي نماینده پیرانشهر را کاملا تکذیب می کنم.

علی چشمه به همراه همکارانش باز هم روانه زندان شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از پاکسازی تپه های جاجرود از محدوده های دوربرگردان سعیدآباد جاجرود تا ابتدای ایستگاه اتوبوسرانی تهران خبر داد.

تبادل کالای کشورها خواب است یا واقعیت؟

فرمانده مرزبانی کشور از طرح پیشنهادی مفید و موثر برای مرزهای کشور که مبنی بر ایجاد بازارهایی قانونی برای تبادل کالاهای کشورها به مسئولین مربوطه خبر داد.

افزايش 5 تا 13 درصدي قيمت مسکن مهر



نرخ دولتي واگذاري مسکن مهر حداکثر 13 درصد افزايش يافت، وزارت راه و شهرسازي شرط پرداخت مابه التفاوت به انبوه سازان را دريافت « جدول زماني تحويل واحدها» تعيين کرده است.

فراز و نشيب دلار در بازار آزاد تهران

امروز در حالي که ساعتي پيش نرخ دلار افزايش نسبي را به خود ديد دوباره سير نزول را از لحظاتي پيش آغاز کرد.

نفت ايران همچنان پيشتاز بازارهاي جهاني


هر بشکه نفت خام سبک ايران در بازارهاي بين المللي به قيمت 107 دلار به فروش مي رسد و اين در حالي است که قيمت نفت خام سبک امريکا با روند کاهشي به نرخ 85 دلار و 95 سنت در بازار دادوست قرار مي گيرد.

پذيرش10 هزار کد رشته محل بدون آزمون


بر اساس مصوبات ماده 4 قانون پذیرش دانشجو، 10 هزار کد رشته محل بدون آزمون سراسری دانشجو می پذیرد.

دانشجویان بورسیه برای 6 ماه دوم پایان سال مشکل ارزی ندارند


با توجه به تلاش های صورت گرفته در زمینه حل مشکلات ارزی، دیگر دانشجویان بورسیه برای 6 ماه دوم پایان سال مشکل ارزی ندارند.

بیمه‌ها باید پاسخگو باشند که چرا تنها با 18 پزشک قرارداد بسته‌اند

اینکه چرا روند برنامه پزشک خانواده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کند است را باید بیمه‌ها جوابگو باشند.

رويانيان پول ژوزه را از خبرنگاران طلب کرد


مدير عامل پرسپوليس پس از خروج از جلسه به يکباره تغيير موضع داد و گفت :من چه زماني گفتم که مانوئل را عوض مي کنم؟ شما باعث شديد حالا پول قرارداد را هم خودتان بدهيد.

يحيي گل محمدي سرمربي پرسپوليس شد/کسر 10 درصدي قرار داد بازيکنان


در جلسه امروز کميته فني باشگاه پرسپوليس مقرر شد يحيي گل محمدي به عنوان سرمربي در اين فعاليت کند.

پرسپولیس 18 ميليون و 316 هزار و 800 ثانیه در جا زد

تیم پرسپولیس تهران از روز 22 اردیبهشت که پایان لیگ برتر یازدهم بود تا به امروز که 18316800 ثانیه از آن می گذرد هم چنان رتبه دوازدهم جدول را دارد.

ايران در صورت دستيابي به سلاح هسته‌اي هم از آن عليه ساير كشورها استفاده نخواهد كرد

 موسسه تحقیقاتی "مطالعات امنيت ملي رژيم صهيونيستي" در جديدترين مقاله خود تحت عنوان "عقلانيت ايران" كه توسط "يوئل گوزانسكي" نوشته شده است به گمانه زني در اين باره پرداخته كه آيا جمهوري اسلامي ايران در قبال برنامه هسته اي خود تصميم گيري اي مبتني بر "عقلانيت" را اتخاذ خواهد كرد يا خير.

ادعاي نشريه کره جنوبي: ورود کارشناسان موشکي ايران به کره شمالي

نشريه "چوسون ايلبو" کره جنوبي، در تازه ترين شماره خود مدعي شد که کارشناسان موشکي ايران براي همکاري در زمينه پرتاب موشک با کره شمالي وارد اين کشور شدند.

تكميل پازل "دشمنان سوريه" براي مشروعيت بخشيدن به تجاوز قريب‌الوقوع نظامي عليه دمشق



حمايت عوامل ارتش فرانسه از معارضين سوري، بخشي از برنامه شيطاني غرب در مورد سوريه است که با طرح بهانه وجود سلاح هاي شيميايي در سوريه، در حال تکميل شدن است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار