عضوسابق شوراي مرکزي جامعه اسلامي دانشجويان جنبش دانشجویی برای دفاع از اعتقاداتش باید پيرو فرمايشات مقام معظم رهبري باشد، گفت: هیچ‎گاه اجازه نخواهيم داد آرمان‌هايمان توسط بيگانگان مصادره شود.

جوادنوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکيد براينکه مهمترین رسالت دانشجو بايد پشتیبانی و حمايت از ديدگاه‌هاي ولایت فقیه اسلام باشد اظهارداشت: جنبش دانشجویی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خود را به عنوان پرچمدار مبارزه با مستکبران معرفی کرد و در 8 سال جنگ تحمیلی نيز اين مهم را به اثبات رساند.

وي  با اشاره به واکنش‎های جنبش دانشجویی در مقابل اهداف و تبليغات شوم دشمنان گفت: جنبش دانشجويي هیچ‎گاه اجازه نخواهد داد که آرمان‌هايش توسط بيگانگان مصادره شود.

نوري با بيان  اینکه دانشجو بايد با حفظ آرمان‌ها و شرايط جامعه پيشروي کند افزود: فعاليت دانشجو باید مبتنی بر آگاهی و تجربه باشد تا از رسالت اصلی فاصله نگيرد.
 
 عضوسابق شوراي مرکزي جامعه اسلامي دانشجويان بابيان اينکه جنبش دانشجویی برای دفاع از اعتقاداتش باید پيرو فرمايشات مقام معظم رهبري باشد خاطرنشان کرد: متاشفانه هر زمان که عملکردمان با ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري فاصله گرفته است  با مشکلاتي مواجه  شده‌ايم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، استکبار ، ستیزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار