فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید به فرمایشات رهبری در خصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی، گفت: آن چه اسلام ناب را در کشور ما نگه داشته ولایت است و باید گفتمان ولایت، گفتمان اصلی همه نهادها باشد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در جلسه شورای عالی بسیج مهندسین استان همدان در اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اخلاص، تعهد و ولایتمداری بسیجیان، نشست با بسیجیان را مایه خیر و برکت دانست و اظهار کرد: توفیق بسیجی بودن شامل حال همه نمی‌شود و اعضای شورای عالی بسیج مهندسین مسئولیت سنگینی دارند و باید به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: شرایط و موقعیت کشور به گونه‌ای است که باید به سمت و سویی پیش رفت که نظام اسلامی به عنوان الگو و اسوه نه تنها در منطقه بلکه در جهان مطرح شود چراکه غرب و شرق به بن‌بست رسیده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در این شرایط  نقش همه افراد تأثیرگذار بسیار تعیین‌کننده است و بسیج مهندسین از جمله خواص هستند که می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی بیان داشت: جلسات بسیج با محوریت ایده‌پردازی و نظریه‌پردازی رهبر معظم انقلاب با توجه به  مؤلفه‌های آن برگزار شود و فرهنگسازی تولید ملی، استفاده از منابع، اقتصاد مردمی و اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های کشاورزی و صنعت و سایر بخش‌ها با توان مهندسین بسیجی بررسی و اجرایی شود.

ابوحمزه با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص اتصال بین دانشگاه و صنعت و تجاری‌سازی ایده‌ها گفت: امید است بسیج مهندسین در این حوزه نیز فعالیت کند و تهدیدها و آسیب‌های استان را شناسایی و در راستای اجرایی شدن راهکارها از تصمیم‌گیرندگان دعوت شود تا از دیدگاه‌های ارزشمند ایشان نیز استفاده شود.

وی در ادامه ضمن تأکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی، اظهار داشت: چیزی که اسلام ناب را در کشور ما نگه داشته ولایت است و باید خروجی جلسات در راستای اطاعت از ولایت بوده و گفتمان ولایت، گفتمان اصلی همه نهادها و دستگاه‌ها باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در کشور گفت: مهارت‌آموزی نقش سازنده‌ای در این خصوص دارد و آشنایی دستگاه‌های مختلف و بسیج مهندسین با این مجموعه می‌تواند راهگشا باشد./ج1

برچسب ها: همدان ، بسیج ، راهگشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.