دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس با وزارت خارجه براي جلوگيري از تحركات سازمان‌يافته عليه سفارتخانه‌ها رايزني و گفتگو كرده است.

سید باقر حسینی نماینده زابل، زهک و هیرمند در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در رابطه با حملات اخیر به سفارتخانه‌های ایران گفت: حمله به سفارت برلین یک حرکت حساب شده بود اما آن چه در دانمارک اتفاق افتاد توسط مردم عادي و با هدف شخصی صورت گرفت. 

وی افزود: این مسئله که تعدادی با قصد گرفتن اقامت حرکتی انجام دهند تا ثابت کنند که نمی‌توانند برگردند و پناهنده سیاسی شوند، تقریبا راهکار ندارد اما حرکت برلین حتما باید پیگیری شود.

حسینی تصریح کرد: با وزارت امورخارجه در این مورد هماهنگی لازم به عمل آمده تا اقدامات جدی صورت گیرد و مانعي در ایجاد تحرکات سازمان يافته باشد.
 
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: با این کارها نمی‌توانند به اعتبار ایران لطمه بزنند زیرا جمهوری اسلامی ایران اعتبار لازم در جهان را کسب کرده به خصوص با توجه به مسئله شکار پهپادهای آمریکایی و با این اقدامات فقط می‌خواهند برای فرار از این فضاحت، چنگی بیاندازند تا شاید بتوانند کاری از پیش ببرند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار