قائم مقام شهرداری منطقه 4 گفت: بازدید میدانی های اثر بخشی باید از دغدغه های اصلی شهرداران نواحی و مدیران منطقه باشد و باید پیوسته در اولویت برنامه مدیران باشد.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگسازی و آشنایی شهروندان با حقوق شهروندی نقش مهمی در کاهش هزینه های جاری و زیباسازی محیط شهری خواهند داشت، افزود: چنانچه بخواهیم هزینه های شهری را کاهش دهیم و شهری پاکیزه و با نشاط داشته باشیم، ابتدا باید فرهنگ سازی کرده و شهروندان را با حقوق شهروندی خود آشنا سازیم.

قائم مقام شهردار منطقه 4 با اشاره به تأکید شهردار محترم تهران در خصوص جلوگیری از ریخت و پاش ها و مدیریت بر هزینه های جاری ادامه داد: مدیران شهری بویژه شهرداران نواحی باید بر حسن اجرای طرح ها نظارت لازم را داشته باشند و از اجرای طرح های بی کیفیت که منجر به اجرای مجدد طرح در آینده نزدیک خواهد شد جلوگیری کنند.

حسینی نژاد اظهار داشت: در این خصوص باید پیمانکارانی که در اجرای طرح ها دقت لازم را ندارند و مسئولیت پذیر نیستند برخورد شود.

وی با تأکید بر سالم سازی محیط شهرداری اظهار داشت: معاونان، مدیران و شهرداران نواحی باید ضمن همکاری تنگاتنگ با دستگاه های نظارتی شهرداری تهران، افرادی که باعث ایجاد اختلال در جهت خدمت رسانی به شهروندان شده و باعث کندی سیستم می شوند معرفی کنند و کارکنانی را هم که در انجام مسئولیت های محوله کوشا هستند تشویق کنند.

حسینی نژاد با تاکید بر درآمدزایی از طریق نواحی 9 گانه منطقه 4 خاطر نشان کرد: در سطح منطقه املاک و زمین هایی وجود دارد که باید ضمن شناسایی، این زمین ها را در اختیار عموم مردم قرار گیرد./ز

برچسب ها: پیمانکار ، شهرداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار