رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 گفت: اداره خدمات شهری ناحیه 8، به منظور ارتقای سطح منظر شهری اقدام به نظافت و پاکیزه سازی بیش از 850 متر از المان های شهری سطح ناحیه کرد.

ذبیح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور بالا بردن سلامت و آراستگی نمای شهر، اداره خدمات شهری ناحیه 8 اقدام به نظافت و شستشوی 850 متر از پایه تابلو و دستک های خیابان های شهیدان حسن عبدالرضا، عباسپور، کاظم، بابائیان، معراج، دانش و بهشت در محله حکیمیه کرد.

رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 ادامه داد: جهت جلوگیری از انتشار آلودگی و بیماری های ناشی از جانوران مضر شهری، واحد محیط زیست ناحیه 7، اقدام به شناسایی و طعمه گذاری 70 منفذ در خیابان سراج کرد.

حسینی تصریح کرد: به منظور ارتقای منظر شهری، اداره خدمات شهری ناحیه 3 اقدام به پوشش و رفع آلودگی بصری در خیابان های شعبانلو، نگارستان دوم، بهشت و نارک کرد.

در ادامه شقایق بیداری مدیر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از شناسایی مسائل و اسیب های اجتماعی در سطح محلات منطقه خبر داد.

بیداری، بیان کرد: این طرح با هدف شناسایی مسائل و آسیب های اجتماعی موجود در سطح محلات و بررسی میزان شیوع و چگونگی آن صورت گرفت که به دنبال این شناسایی، مدیریت محله با مشارکت ساکنین سعی در کاهش و رفع آن دارند.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام از طریق ارائه راهکارهای محلی و متناسب با فرهنگ شهروندان میسر است./ز

برچسب ها: شهری ، خدمات ، المان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار