در راستای حفظ این امنیت طرح های مختلفی در سطح استان اجرا شده و یا در حال اجراست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ؛فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در جلسه تودیع و معارفه معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان،با بیان این مطلب گفت: رویکرد جامعه محوری، پلیس در راستای حفظ آرامش و امنیت در جامعه است.

سرهنگ صالحی جامعه محوری را اصلی ترین رویکرد پلیس عنوان کرد وافزود: بعد از انقلاب اسلامی پلیس اقتدارگرا و تحدید محور جای خود را به پلیس جامعه محور داده است.

وی تصریح کرد: ارتقای سطح فرهنگی یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی استان زنجان است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه امنیت یکی از امانت های گرانبهایی است در دست نیروی انتظامی، افزود: امنیت حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته با نثار خون هزاران شهید به دست آمده است.

سرهنگ صالحی عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نیز امانت بزرگی دانست وادامه داد: عزت و اقتدار نظام اسلامی در سطح جهان نیز حاصل تلاش های مسئولان دلسوز و ایثارگران و شهدای انقلاب است که همه باید در راستای حفظ آن تلاش کنند.

وی به راه اندازی اقامت گاه اجباری معتادان در استان خبر داد وخاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ضور معتادان کارتن خواب چهره شهر را زشت جلوه می دهد در راستای اجرای ماده 16 قانون اساسی ایجاد اقامت گاه اجباری در سطح شهر در دستور کار قرار دارد/ب

.



برچسب ها: زنجان ، امن ، استان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.