عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان همواره در ايام نزديک به انتخابات دايه‌دار حقوق شهروندي و جمهوري اسلامي مي‌شوند و تکاپوي آنان در مقطع کنوني براي انتخابات است.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني در گفتگو خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخير برخي اصلاح‌طلبان مبني بر اينکه پذيرش جمهوري اسلامي و تکيه بر شهروندان از جمله شروطي است که مي‌توان يک فرد را اصلاح‌طلب دانست، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان همواره در ايام نزديک به انتخابات‌ دايه‌دار حقوق شهروندي و جمهوري اسلامي مي‌شوند و تکاپوي آنان نيز در مقطع کنوني براي انتخابات است.

عضو جامعه روحانيت مبارز اصلاح‌طلبان را مهره سوخته دانست و ادامه داد: جريان اصلاحات ديگر سرمايه‌‌اي ندارد تا بتواند بر اساس آن، تجارت سياسي انجام دهند..

وي تصريح کرد: اصلاح‌طلبان امتحان خود را پس داده‌اند و راهي جز توبه براي آنان باقي نمانده است.

حجت‌الاسلام شجوني در ادامه به فرموده امام خميني(ره) مبني بر اينکه اگر فردي دزدي کرد و سپس به اين نتيجه رسيد که بايد توبه کند، توبه‌اش را مي‌پذيريم اما وي را وزير اقتصاد و دارايي نمي‌کنيم، اشاره کرد و گفت:  نظام توبه اصلاح طلبان را مي‌پذيرد اما  پست و مقامي به آنان نمي‌دهد.

عضو جامعه روحانيت مبارز تاکيد کرد: اصلاح‌طلبان تاکنون فتنه 88 را محکوم نکرده‌اند و به هيچ اصولي نيز پايبند نيست.

حجت‌الاسلام شجوني با بيان اينکه اصلاح‌طلبان از جايگاه امام خميني(ره) سوءاستفاده مي‌کنند، خاطر نشان كرد: مردم اصلاح طلبان را نمي‌پذيرند و كسي نيز در كشور منتظر مشاركت آنان نيست.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار